Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

20 martie, 2020

Promovează-te altfel!

Știu că ești deja plictisit așa ca și consumator de produsele promoționale pe care ți le întind ca momeală companiile. Dar hei, tu ești un antreprenor, ești de partea cealaltă.

Îți spun eu un mic secret, doar poate nu mă crezi. Va trebui să mă crezi căci metodele și produsele oferite să atragă clienții chiar au devenit nașpa. Dacă îți zic! Să nu pretinzi că nu ți-am atras atenția!

Cum sigur că tu nu vrei să faci parte din ei știu că te-ai gândit la tot felul de soluții pentru a avea tot mai mulți clienți sau ca cei pe care îi ai să fie mulțumiți și să nu te părăsească pentru concurență. Și dacă tot spuneam de produse promoționale, un pix, o cană personalizată, un breloc de chei, o umbrelă, un mousepad, o agendă etc deja cred că îți sună cunoscut. Dar lumea deja a început să se sature de lucruri din astea. Mulți deja le iau și le folosesc că e moca și nu prea au efectul scontat.

Păi și ce e de făcut? Asta e întrebarea care îți vine acum în minte, știu asta nu încerca să negi! Știi ce îmi spunea o prietenă de-a mea? Că a găsit niște produse cu ajutorul cărora vrea să își pună la pământ inamicii, Eu nu zic să faci și tu așa, dar măcar să îi depășești.Ea s-a gândit că îți trebuie ceva original, să îi dai pe spate pe clienții tăi.

Ea chiar a găsit secretul. Vrei să îl afli și tu? Normal că vrei să îl afli și eu știu bine asta. Răspunsul tău chiar nu poate fi unul negativ sau cel puțin eu nu vreau sub nici o formă să cred acest lucru.

Păi bine răspunsul este unul care o să te mire și sigur nu te-ai fi așteptat la așa ceva. Serios! Crezi că glumesc? Ei bine nu. Există o firmă care se ocupă să pună la disoziție niște produse cu adevărat originale.

Chiar mă gândesc dacă vreodată îmi voi deschide propria mea afacere îmi voi lua. Zău de nu îmi vine, dacă s-ar putea să îmi deschid și eu propria afacere chiar acum și să dobor nu concurența, dar în primul rând clienții în sensul bun al cuvântului.

Nu știu ce fel de afacere ai tu, dar nu cred că asta contează în mod special dar produsele Today sunt cu totul deosebite prin originalitatea lor.

Poate că preferi pixuri pentru că ai spune că sunt ușor de dat și nu sunt de dimensiuni mari. Dar ce ai zice de un pix vorbitor, pe mine unul m-a pufnit râsul.



Cadourile trăznite sigur vor face pe clienții tăi să te țină minte. Decât niște pixuri banale, cred că acestea sunt alegerea perfectă.

Și dacă tot te-ai gândit să dai un pix trăznit eu mă gândesc că ar merge să oferi și agende și notesuri , dar ce ai zice de ceva cum vezi mai jos?

Evident că deja te-am convins să descoperi produsele de pe acest site. Nu sta pe gânduri și comandă-le cât mai curând!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020

Niciun comentariu: