Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

27 martie, 2020

Chemarea mării

Sursă foto: https://cmedia.romaniatv.net/image/201707/full/litoral_ro_95024000.jpg


Marea ne fascinează de când suntem mici și abia așteptăm să vină vara pentru a merge la ea. Abia așteptăm să ne bălăcim și să ne bronzăm.

Valurile mării, dar și forfota a litoralului ce pare interminabilă sunt irezistibile pentru oricare din noi. E locul acela care ne face să revenim mereu cu drag. Și da pentru că nu îi putem refuza chemarea ne dorim să profităm de acest loc minunat la maximum, care ne face să ne simțimm deoptrivă liberi și fericiți.

Nici nu poți sta pe gânduri, nu ai cum și te gândețti fără nici un fel de ezitare să cauți cele mai bune oferte pentru o vacanță pe care să nu o uiți.

Dar anul acesta e o situație mai grea. E posibil ca un dușman nevăzut să ne oprească să ajungem acolo. Știți voi la ce mă refer, nici nu mai e nevoie să o spun. Dar vreau să vă spun ceva prieteni, eu sunt de felul meu o persoană optimistă și nu mă las descurajat sau speriat, nu trebuie să fie așa. Sub nici o formă.

Ba chiar făceam acum câteva zile o glumă cu o prietenă și spuneam că apa de mare va ucide pe dușmanul acela de care v-am spus. Doar sunt român: simțul umorului pare să fie ultimul pe care îl pierdem. Suntem în stare să facem haz de necaz și eu nu fac excepție.

Și da, dacă vă tot spuneam de optimism și cei care sunt acolo pentru a ne oferi nouă vacanțe minunate nu se descurajează ci fac exact ceea ce știu ei mai bine, vin cu oferte și nu capitulează, luptă până la capăt. Păi nu? De ce ar da înapoi? Nu, așa ceva chiar nu se poate.

Și cum ofertele abundă ca întotdeauna, nu aveam ce face decât să stau să le caut, să le analizez bine să îmi fac planuri. Am început să sun prietenii și să îmi imaginez cu ne vom face de cap, cum vom face nopți albe și tot felul de nebunii. Le-am cerut părerea și lor, unii nu mai voiau să audă, pe alții i-am convins. Am mai fost eu la mare și pe la vecinii bulgari, dar acum sunt hotărât să aleg litoralul românesc și asta mai mult ca oricând. O să spună unii: du-te bă de aici acum vrei să faci pe eroul? Să promovezi tu destinațiile turistice din România, că e la modă acum să relansăm turismul după ce trece toată nebunia? Ei bine de ce nu? Dar nu că vreau eu să par vreun erou ci pur și simplu asta simt.

Dar haideți că prea mult am lungit-o cu vrăjeală până acum și să trecem la lucrurile mai practice. Am reușit să găesesc oferte destul de bune pe un site ce se numește chiar litoralul românesc. Supriză ofertele acestei agenții sunt și pentru Delta Dunării, dar și pentru Bulgaria, Turcia sau Spania. Dar hotărârea mea e clară. Nu voi pleca în altă țară, clar vara asta nu!

Dar stai așa, am înțeles sunt hotărât nu plec pe afară, dar în ce stațiune să merg? Nu e o alegere chiar așa ușoară, dar mă ajută și prietenii, păi da nu putea fi altfel. Nu că nu mi-ar plăcea să iau eu hotărârea finală, dar știi e și după bugetul fiecăruia. 

Așa că trebuie să îi pun la studiat oferte, deschid frumușel site-ul și direct cu ochii pe secțiunea cazare litoral România 2020. Și acum ce e de făcut? Facem toți un sondaj de opinie supunem la vot să alegem stațiunea? Vorbim noi ce vorbim și în final ajungem la un consens: am ales cazare Mamaia că noi suntem din ăia de fițe, deși drept vă spun nu sună rău nici alte oferte pe la alte stațiuni. 

Bun, acum trebuie să studiem oferta serios și să vedem unde ne vom caza la ce hotel și mai ales de ce. După mai multe criterii am ales Hotel Malibu, nu suntem noi de 5-6 stele, că nu suntem chiar din ăia de ne dau banii afară din casă, dar 4 stele merg acolo plus că un prieten a zis: "Wow, are și piscină! Mie îmi place la piscină, uite am văzut în poză." Nu îl puteam refuza!
     Sursă foto: booking.com

Plata o facem prin card că toți avem plus că se pare că situația de acum impune cumva acestă "modă" și ne gândim deja să facem rezervarea, să nu mai pierdem timpul.

Sigur nu vom sta numai pe la mare că Dobrogea oferă multe alternative și mai mult decât atât mie îmi plac mult și drumețiile așa că de mult îmi doream să facem o plimbare prin Munții Măcinului. Nu am fost niciodată, poate unii din prietenii mei nu vor, dar îi voi convinge eu.

Eu sper că și voi sunteți convinși că marea se află pe lista voastră de vacanță.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020







Niciun comentariu: