Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

29 martie, 2020

Bijuterii pentru lei

Nu sunt o persoană prea pasionată de astrologie sau alte genuri de științe oculte, dar zi de zi suntem invadați mai ales pe Internet cu tot felul de articole sau recomandări despre ce ar trebui să facem în funcție de ziua, luna sau anul nașterii.

Printre lucrurile pe care astrologii ni le recomandă se numără și bijuteriile pe care ar trebui să le purtăm.

Cu toate că eu nu sunt așa cum am spus acel gen de persoană care să stea și să urmărească mișscarea planetelor pe cer cu scopul de a ști ce e bine să fac și de ce să mă feresc, totuși măcar de curiozitate câteodată mă uit pe diverse site-uri sau postări pe rețelele de socializare dedicate acestui domeniu.

Și da, curiozitatea m-a împins să văd în cazul bijuteriilor care sunt acelea care se potrivesc pentru zodia mea. Și asta pentru că de-a lungul timpului am auzit diverse persoane care spun mi-au sugerat acest lucru și care bineînțeles și-au luat deja. 

Cum nu știam absolut nimic cu privire la alegerea bijuteriilor pe acest criteriu am început căutările,așa că un site care să vândă așa ceva era bine venit. 

Așa că dacă vă interesează bijuterii în funcție de zodia voastră  , le veți găsi.

Așa am făcut și eu și chiar dacă nu eram prea încrezător la început am spus că nu am nimic de pierdut. Poate chiar să găsec ceva care îmi place. Cred sau nu cred, pe acest site oferta este una destul de generoasă. Nu e obligatoriu să le comand chiar acum, dar o voi face pe viitor.

Așa că da, am început să mă uit atât la pozele cât și la descrierea bijuteriilor pentru zodia Leu căci aceasta este zodia mea.

Nu este obligatoriu ca ceea ce port fie neapărat pietre prețioase, nu mi-am propus să fie ceva de lux. Și acum mă uit la prețuri și constat că cel puțin aici produsele nu sunt scumpe.

Nu am ales imediat, pentru că vreau totuși să țin cont și de ce mi se potrivește în funcție de stilul meu vestimentar, sau de gusturile mele. Nu este deci o deczie tocmai ușoară.

Cum eu sunt o persoană care preferă un stil discret în ceea ce privește accesoriile o brățară pentru mâini este perfectă pentru mine. De fapt nu pot spune că celelalte produse sunt discrete.



În final ce să vezi, am ales-o pe cea mai scumpă, dar 60 de lei chiar nu e o avere. 

Voi v-ați gândit ce vi se potrivește? Dacă încă nu, mai aveți timp că v-am dat eu deja sugestia.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020


Niciun comentariu: