Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

26 februarie, 2020

Particip la Spring - SuperBlog 2020



Azi am luat o hotărâre: să încep primăvara în forță și să intru din nou în competiție cu cei mai buni sau nu neapărat ( nu că ar fi vreunul care nu e bun).

Și așa inspirația mea din ultima vreme parcă s-a cam dus, dar nu e nimic. Există, e acolo pentru mine, minunatul concurs SuperBlog, cel care ne pune imaginația și răbdarea la încercare.

Dar lipsa mea de inspirație nu este motivul principal ci faptul că mie îmi plac provocările. 

Păi se putea altfel? Nu, clar că nu! E o provocare față de mine însumi. Să îmi depășesc și eu limitele, să devin un blogger serios. Până acum simt că doar m-am jucat. Am zis gata vreau mai mulți cititori, mai multe vizite, așa că vreau de data asta chiar să scriu la toate probele. Dacă așa va fi sau nu văd eu, dar cel puțin asta vreau.

Cum nu puteam să nu fiu curios, am aruncat o privire pe site să văd ce sponsori sunt. Am constatat cu surprindere că unii au dispărut dintre cei pe care îi știam, dar alții noi au apărut. Chiar aștept cu nerăbdare să văd ce surprize ne-au pregătit.

Chiar dacă nu voi câștiga nici o probă, câștig deja prin participare. Sunt acolo, printre cei ambițioși. Așa îmi place să fiu acolo, să nu stau deoparte!

Nu vă țin mai mult să vă plictisesc cu vestea că am timp să scriu articole lungi, că sigur se va găsi cel puțin unul să ceară de la 600 de cuvinte în sus. Păi ce, nu îi știu eu? Dar nu mă supăr. Baftă viitorilor mei "adversari" ,iar cititorilor mei: Enjoy!





Niciun comentariu: