Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

29 decembrie, 2019

Aplicațiile de videoclipuri scurte



În mediul online apar tot felul de mode, care mai de care mai interesante care devin foarte repede populare și dispar la fel de repede.

Se pare că în ultima vreme cei care își doresc cu tot dinadinsul să devină populari se orientează spre aplicațiile pentru mobil ce le permit să posteze video-uri scurte cărora le pot adăuga muzică și efecte ce le permit să devină artiști peste noapte fimându-se în cela mai neobișnuite ipostaze.

Cea mai poupulară dintre aceste tipuri de aplicații, de care cei mai mulți din voi ați auzit deja, chiar dacă nu v-ați creat un cont pe ea este Tik-Tok. Am auzit că această aplicație este creată de chinezi. Da e ceva "made in China". Nu e nimic și telefonul meu Huawei este!

Poate că acum o să îmi spuneți: nu ai rezistat și ai descărcat și tu aplicația, ți-ai creat cont și te-ai maimuțărit pe acolo și acum ești vedetă. Ei bine nu, am descărcat alta că după cum spuneam aplicația de genul ăsta nu e singura. 


Există mai multe aplicații printre care Likee, pe aia am descărcat-o eu mai mult pentru că pe Facebook a fost făcută o reclamă agresivă la ea așa că nu am mai rezistat. Poate o să spuneți că și eu m-am maimuțărit pe acolo. Ei bine nu. Poate vă întrebați de spun maimuțărit. Nu, chiar nu sunt hater sunt destui care chiar sunt talentați și merită să îi urmărești. Eu defapt am avut o poză de Crăciun postată de o prietenă virtuală modificată în care și-a pus în cap o căciulă de Moș Crăciun așa că am luat-o și am pus o variantă de la Gingle Bells oferită de aplicație care mai avea și pe deasupra niște clopoței care se mișcau pe deasupra pozei. Trebuia că și ea mi-a făcut o poză de-a mea îb stilul acelei poze trebuia să trec la nivelul următor. Mirat am fost cât repede au venit like-urile. Vă dați seama dacă aș fi filmat ceva ciudat erau o grămadă.



Nu știm nciodată ce trend-uri vor mai fi, dar dacă ai ceva de arătat și vrei să te cunoască lumea poși profita de oprtunitățile de pe Internet oricând.

Niciun comentariu: