Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

28 decembrie, 2019

Cine e Cosmin Petre...Gîrleanu?


Ca orice blogger care se respectă, îmi caut destul de des numele pe Google să vă eu unde mă mai poziționez.

Rareori se întâmplă să ajung eu pe prima pagină cu numele meu, dar ce să vezi în topul căutărilor, apare un sportiv care a câștigat ceva medalii la viața lui, dar ce spun eu așa că nu are o vârstă prea inaintată, e născut în 1999. Îl cheamă Cosmin Petre Gîrleanu. Numele de famile al lui care ce se adaugă în mod cu totul nefericit pentru mine la numele meu este coicidență sau nu același cu al unui scriitor, pe care dacă în coplărie v-a plăcut să citiți îl recunoașteți cu siguranță

E fix genul ală de o om din categoria "pe el nu îl distribuie nimeni/ câte like-uri crezi că merită ". Nu îmi spune că nu, sigur ai văzut și tu de-astea pe Facebook.

Sportivul nostru este boxer( sau boxeur, nu știu cum o fi corect, căuatți voi pentru mine). Nu o fi el vreun Doroftei sau Bute, dar la juniori a obținut inclusiv o medalie de aur. Da ați auzit bine...de aur! Păi s-a vorbit oare de el? Nu cred. E ca la echipa națională de fotbal. Aia mare deși la pământ de foarte mulți ani e băgată în seamă în timp ce juniorilor care fac o performanță cât de cât nu li se acordă atenția cuvenită.


Chiar dacă au trecut aproape 5 ani, totuși cred că lumea ar trebui să știe de el. Poate că s-a scris despre el în presa hunedoreană, căci e din Hunedoara, dar aproape nimic la nivel național, căci articolul din România Liberă pe care l-am pus mai sus și ăla mic e printre puținele despre el.

Oricum, recunoscut sau nu, fiind pe câteva știri a reușit să mă tot întreacă la capitolul Google. Felicitări lui, dar nu mă las totuși până nu ajung și eu tot mai sus, vorba unei melodii...o știți voi!

Niciun comentariu: