Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

22 iulie, 2019

O lecție de viață


Se spune că înțelepciunea vine odată cu vârsta. Este cumva de înțeles acest lucru deoarece cu trecerea anilor individul acumulează experiență datorită faptului că este nevoit să treacă prin tot mai multe situații care să îl pună la încercare, fiecare fiind din aceste situații fiind o adevărată lecție. 

Poate că știți însă că sunt și oameni care deși ajung la o anumită vârstă nu prea fac mare lucru în viață, sau chiar dacă au făcut comportamentul lor lasă de dorit, iar la cea din ultimă categorie probabil știți și voi de acea "doamnă" care scuipa coji de semințe în tren și a fost apostrofată de o tânără. 

Și poate ași spune bine un tânăr de 20-30 de ani poate să aibă încercări mai multe în viață decât au avut alții până la 50 să zicem. Nu ar fi imposibil. Ceea ce însă m-a impresionat este povestea unei copile de numai 9 ani, preocupată de soarta planetei.

Cum pe rețele de socializare se distribuie tot felul de lucruri, printre nenumăratele prostii cărora lumea le dă share pentru că oricum nu presupune un efort prea mare povestea acestei fetițe a fost și ea distribuită, un lucru de lăudat zic eu.

Povestea o puteți citi mai jos:


Fetița de numai 9 ani, ce locuiește în SUA, venită în vacanță la bunici din punctul meu de vedere dă o lecție de viață prin faptul că ea își dorește o planetă mai curată, mai puțin poluată. Într-o țară în care bunul simț lipsește cu desăvârșire multor oameni, cum este cazul femeii de care am amintit mai sus, nu am putut trece cu vedere postarea ce mi-a atras instantaneu atenția. Câți dintre noi, chiar dacă nu am arunca gunoaie pe stradă ne-am gândi să le strângem măcar pe cele din imediata apropiere a locuinței noastre?

Tot din punctul meu de vedere, până și campaniile unor autorități, cum este cea al Poliției Locale Sector 3, "Fii cu noi, nu fi gunoi!" nu sunt atât de eficiente, totul rămânând mai mult o lozincă, pe afișe și la TV. Locuiesc în Sectorul 3 și observ asta zi de zi. Uneori chiar și existența unor amenzi, chiar și aplicarea lor drastică nu face decât mediul înconjurător să fie protejat de oameni din frică și nu pentru că sunt pe deplin conștienți de gravitatea faptelor lor. Dar unde mai pui că în cazul acesta nici măcar acolo nu se ajunge?

Lucrul esențial pe care vreau să îl punctez nivelul ei de înțelegere, la doar cei 9 ani pe care îi are acea fetiță este mai conștientă de cât mulți dintre noi, că trăiește pe această planetă și vrea să o protejeze, pentru generația de azi și cele care vor veni. Această lecție trebuie învățată până nu va fi prea târziu. Nu uitați că planeta Pământ e singura noastră casă, alta nu avem. Și mă bucur că pot exista copii care de mici să înțeleagă acest adevăr și să se implice în mod concret în a face ceva.


Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să citiți mai multe regăsite pe pagina principală apăsând aici








Niciun comentariu: