Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

13 iunie, 2019

Răspunsuri pentru voi

Cu toții avem întrebări și dorim să găsim cât mai repede răspunsurile la ele.


Ce facem pentru a afla lucrurile pe care ni le dorim? Păi avem mai multe variante: citim cărți, întrebăm alte persoane, încercăm să ne dăm singuri răspunsul făcând legături între ceea ce știm, dar mai nou ceea ce face majoritatea oamenilor este să caute pe autotștiutorul motor de căutare Google.

Cu siguranță că acesta încearcă să vă dea rezultate cât mai relevante pentru frământările sau poate simplele curiozități pe care le aveți.



Da, aceasta pare să fie deviza celor mai mulți dintre voi, exact cea de mai sus. Ce cumva nu e așa? Ba da, știu sigur, nu mai negați!

Și nu e nimic rău în asta, ba chiar mă bucură, că printre curiozitățile voastre se numără și lucruri pe care eu le-am descoperit și acum sunt la mine pe blog. Asta înseamnă că dați de el. Și mă vzitați, ceea ce mp bucură. Păi dacă nu citește nimeni stau să scriu ca prostul? Din fericire ați intrat aici și sper să fiți în număr tot mai mare.

Știu că aveți multe curiozități, dar sunt câteva pe care mulți doriți să le aflați și deci am un top al lor. 

Eu am tot scris articole despre topul căutărilor voastre, dar o vreme am abandonat acest lucru. Astăzi însă sunt absolut uimit că am așa rezultate și ca să nu vă mai țin în suspans o să vă dau un print screetn cu ele.



Acum o să le iau pe rând și o săre  vă spun răspunsul la ceea ce ați căutat

omrie zulu ce înseamnă - înseamnă "unde-i vaca", într-un limbaj codat folosit de Jimmy și prietenii lui, Gixi și fratele Pălărie

reguli Coin Master - sunt 3 reguli: 1. nu ataca prietenii, 2. anunță atunci când ai raid, nu fura direct, pentru ca cel pe care l-ai prins să poată să scadă cheltuind banii și acesta îți va spune când poți săpa și 3. nu lăsa rest ( să ai mai puțin de 400K monede sus după ce nu mai joci, astfel prietenii tăi pot prinde raid-uri mari și nu vor consuma spin-uri aiurea)

montana vlog nume real - Numele real al lui Montana este Dan Boldiszar

jimmy hex nume realNumele real al lui Jimmy Hex este Mihai Dimulescu

Sper că v-am satisfăcut curiozitățile și dacă vor mai fi și alte căutări de top voi scrie într-un alt articol răspunsurile la ceea ce căutați.

Niciun comentariu: