Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

24 ianuarie, 2019

Interviu cu bloggerița Luminița Tudosă


Astăzi vă invit să o cunoașteți pe Luminița Tudosă. Ideea cu interviurile pe blog a fost a ei, iar acum i-a venit rândul să fie luată la întrebări.


handmade
Luminița Tudosă



Lumea ar vrea să te cunoască. Ce ne poți spune pe scurt despre tine?

Eu sunt Luminița, sunt un capricorn și sunt veșnic visătoare. Îmi place să întâlnesc oameni în mediul off-line și on-line, care mă inspiră în fiecare zi. Eu sunt acea persoană care atunci când își propune ceva nu se lasă până când reușește. Mă simt sufocată de viața "fast&furious", în care uităm să trăim, să ne simțim vii, să avem sentimente nobile și căutăm doar partea rea a vieții.  Cu toate că sunt mereu optimistă, nu îndrăznesc să am vise mărețe. Visele mărețe sunt pentru alții, nu pentru mine. Am mereu tendința de a ironiza viața în momentele grele.

 Ce anume te-a determinat să te apuci de blog? Ai vrut pur și simplu să îl ai, te-a sfătuit cineva sau altcineva care avea deja unul te-a deteminat ți-l faci și tu pe al tău?

Am început să scriu în 2013 pe un blog pe platformă gratuită, pentru concursurile pentru bloggeri. Am vrut să fiu la modă, deoarece aveam mulți prieteni pe Facebok care participau la aceste concursuri și nu am vrut să fiu diferită de ei.  Dar acum un an, când a fost creat Magia Cuvintelor situația sa schimbat radical. Am început să-mi scriu gândurile, apoi despre alți oameni care m-au inspirat. Ce imi place cel mai mult, este să iau interviuri celorlalți. Acum, blogingul nu mai e un moft, ci a devenit o mare pasiune.

Cine și ce te inspiră atunci când scrii un articol?

În general, sunt inspirată de oameni, de viețile oamenilor, de realitatea zilei de azi care nu este una foarte roz. Am o obsesie, dacă cunosc o persoană, eu o studiez foarte mult. De asemenea, mă inspiră lucrurile făcute cu mâna. Hand-made este o altă mare pasiune a mea și imi place să prezint și alți creatori.

Ai vreo postare preferată sau care crezi că este cea mai bună? Dacă nu, ce crezi cum crezi că ar trebui să fie o postare bună?

Dacă am un postare bună? Am două postări care au avut un mare impact asupra publicului. Unul dintre ele este: Cum am scăpat de depresia puternică cu ajutorul muzicii, in care am explicat cum m-a ajutat muzica să ies din capcana bolii secolului XXI. Al doilea este: O tânără din Timiș și-a propus să promoveze Castelul din Banloc. Este deja cunoscut faptul că monumentele istorice sunt abandonate în România iar ele sunt în continuă degradare. O femeie tânără dorește restaurarea castelului din localitatea ei.

Crezi că blog-ul poate fi o sursă de venit? Te-ai gândit sau te gândești și la partea financiară sau e doar un hobby?

Este un hobby în prezent, dar aș vrea să fie o sursă de venit în viitor. A fi o împlinire pentru mine. Știu că numai marii bloggeri trăiesc din venitul blogurilor. Și cred că nu putem trăi exclusiv din blog.

Cât timp aloci și cât de mult timp ai fi dispus să aloci scrisului pe blog?

Acum depinde și de articol, de documentarea pentru acesta. Rutina mea durează aproximativ o oră pe zi, dacă este vorba despre un interviu, dar dacă trebuie să scriu despre altceva, atunci durează câteva ore, pentru că trebuie să mă documentez mai mult. Nu-mi place să scriu doar de dragul de a scrie, fără să pun suflet.

Care crezi că e cea mai bună metodă de promovare: articole care să impresioneze prietenii, rudele  și cunoscuții pentru a te recomanda mai departe, SEO, distribuire pe rețele de socializare, altă metodă sau preferi mai multe metode combinate?

În general, promovarea se face direct pe Facebook, Instagram și Twitter. Nu-mi place să cer cuiva să distribuie articolele. Prefer ca totul să fie natural. Dacă cuiva îi plac articolele mele, le va distribui. În ceea ce priveste promovarea serioasă încă nu am o strategie exactă și prefer să nu greșesc.

Esti hotarât să scrii în continuare pentru mult timp? Dacă da, spune 3 motive care te motivează.

Iubirea e față  de oameni e ceea ce mă motivează să continui cu blogul. Dorința de a ajuta pe ceilalți. Sunt inspirată  de tot ce se întâmplă în jurul meu, bun sau rău. Muzica pe care o ascult și lista poate continua.

Mulțumesc Cosmin pentru ocazia oferită Aștept păreri, critici. Consider că toate acestea sunt contructive.

Îți mulțumesc și eu. Cu siguranță dacă voi avea păreri sau critici îți voi spune!


Citiți și interviul pe care i l-am acordat eu ei, cel prin care a început totul: 

Niciun comentariu: