Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

24 decembrie, 2018

Moșul vine la cei harnici

Moșul vine la cei harnici


Ajunul Crăciunului. Mă uit pe Facebook dornic să transmit deja plictisitoarele și pline de clișee urări pentru prietenii mei pe Facebook. Păi nu face toate lumea asta? A nu, voi tot cu telefoanele și eventual un SMS nu?

Cum mă mai uitam eu așa să văd una alta, cum rețeaua asta minunată nu are liber niciodată, că pentru roboții ei nu e sărbătoare ce văd? Luminița,  o prietenă de a mea virtuală tocmai ce postase că a primit o diplomă la concursul SuperBlog la care participasem amândoi. De fapt ea m-a îndemnat să particip, că și ea a fost provoată și na, trebuia să facă și ea la fel.

De diplomă știam că ea mi-a spus să scriu la toate probele chiar dacă nu câștig, că o să îmi dea ei o minunată diplomă, numai bună de pus în ramă ca atunci când vine cineva în vizită la mine să  mă pot lăuda că sunt superblogger. Dar nu eram eu interesat de așa ceva.

Dar supriză, diploma era însoțită și de niște produse primite ca surpriză, că de ce nu? Moș Crăciun venise la ea mai devreme. Păi dacă ea a fost harnică și eu nu. Dacă scriam și eu toate articolele eram finalist. Am văzut și pe grupul SuperBlog, pe încă cineva care a primit și se întreba dacă nu e cumva o greșeală. Nu era, era un cadou surpriză, de la moș, răsplată a hărniciei.

Ei bine ce să mai fac eu acum asta e, dacă moșul nu a venit, mă înscriu la ediția din primăvară, scriu la toate probele și poate dacă moșul nu a venit și la mine, vine iepurașul.

 



Niciun comentariu: