Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

21 decembrie, 2018

Mircea - un prenume des

Persoane cunoscute cu prenumele Mircea


Prenumele Mircea se pare că este cel mai întâlnit când este vorba de persoane cunoscute. 

M-am decis să fac o listă să vă arăt cât de multe persoane îl poartă. Dacă mă înșel eu și nu e cel mai des, să îmi dea cineva o listă cu cu alte persoane a căror prenume e mai des.

1. Mircea cel Bătrân - voievod al Țării Românești - am început cu istoria pentru că nu trebuie să o uităm nici unul dintre noi
2. Mircea Albulescu - actor
3. Mircea Eliade - scriitor
4. Mircea Cărtărescu - scriitor
5. Mircea Dinescu - poetștiți cu toții cine este 
6. Mircea Coșea - profesor universitar, economist, europarlamentar
7. Mircea Baniciu - cântăreț, membru al formațiilor Phoenix și Pasărea Colibri
8. Mircea Vintilă - cântăreț, membru al formației Pasărea Colibri
9. Mircea Miclea - psiholog și fost ministru al educației
10. Ioan Mircea Pașcu - fost ministru al apărării naționale
11. Mircea Radu - prezentator de televiziune
12. Mircea Badea - chiar el, nu altul
13. Mircea Marean - jurnalist
14. Mircea Solcanu prezentator de televiziune
15. Mircea Lucescu - fotabalist și antrenor
16. Mircea Rednic - antrenor de fotbal
17. Mircea Geoană - cel care era să fie președinte al României
18. Mircea Săucanregizor, scenarist și scriitor
19. Mircea Băsescu - fratele președintelui Traian Băsescu
20. Mircea N. Stoian - jurnalist și om de televiziune
21. Mircea Augstin Malița - academician

Și cred că lista nu e completă, dar pe cei mai mulți îi știam și eu, pe alții i-am găsit căutând pe net.

Apropo de Mircea Baniciu, că tot am scris articol despre o pisică neagră. 







Niciun comentariu: