Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

14 noiembrie, 2018

Știți melodia aia?

Știți melodia aia?



Ați auzit de aia? De fapt nu de aia ci de Aya. Cum care Aya? Aya Nakamura. Dar melodia "lu aia". Care melodie? Djadja. De fapt o știți,  nu aveați cum să vă ascundeți de ea.

Dar cine-i Aya?( sau aia că tot...aia e)

Aya Nakamura pe numele său  adevărat Ayanabo Daniokoko este o cântăreață franceză originară din Mali.
Numele ăsta de scenă are o rezonanță japoneză, ciudat, nu am înțeles motivul.

Sigur de când dați drumul radio o auziți peste tot cu hit-ul său Djadja ce pe Youtube a depășit 1 milion de like-uri.

Ceea ce e interesant la melodia ei, este că nu am înțeles după ce ama ascultat-o prima dată în ce limbă cântă. Am ascultat-o de câteva ori și apoi mi-am dat seama că în limba franceză. Eu cunosc destul de bine limba, dar tot nu m-a ajutat să îmi dau seama din prima.
br />
Având în vedere că e din Mali acum nu mă surprinde. O fi vre-un dialect ceva, nu mă pricep.

Popularitatea melodiei în România

Nu știu dacă are vreo legătură cu hipermediatizarea sa la radio, dar pe Youtube cele mai multe comenatrii sunt de la români. Clar asta mă face să cred că într-adevăr este populară. Adevărul e că este genul acela de melodie care are un referen pe care își vine să îl fredonezi după ce ai asculat-o de câteva ori. Și nu vreau să fiu răutăcios, dar aduce refrenul un pic a manea.

Eu nu pot să spun că nu îmi place, dar melodiile ca aceasta sunt pe val și după câteva luni lumea le uită și apare ceva nou.De fapt așa și este o melodie comercială.

Dacă desigur ești de altă planetă și nu ai ascultat-o până acum o poți asculta mai jos. Enjoy!






Niciun comentariu: