Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

15 noiembrie, 2018

Cumpăr ce am nevoie nu la promoție

Cumpăr ce am nevoie nu la promoție


Despre reduceri

Tot aud peste tot de promoții la radio, TV, în pliantele publicitare ce dau pe afară din cutia mea poștală, din spam-ul zilnic de pe mail sau reclamele de pe browser, ba mai mult s-a adoptat și la noi în țara chestia cu blec fraidei...scuze Black friday.

Știm cu toții că mai ales când vine vorba de Black Friday este mai mult e o tactică de marketing, de care profită absolut toți comercianții. Doar că la cei mai mulți ține.

Ce e de făcut?

Hai că poate mai merge în unele domenii, dar nu pot concepe când vine vorba de articole vestimentare să te lași așa luat de val și de vrăjeala comercianților. 

Așa că înainte de a merge la magazin șau de a căuta pe net, trebuie să ai foarte bine în cap ce îți dorești.

Bineînțeles că mi-am făcut un plan elaborat cu multă minuțiozitate, pentru a vedea ce îmi cumpăr, după ce bombardat cu oferte am rezistat și nu m-am lăsat înfrânt de această ofensivă ce venea spre mine din toate direcțiile. Vorbind de articole vestimentare, clar nu se putea altfel.

Primul lucru a fost să mă uit în portofel. Văd eu că stau bine, așa că zic bun, acum merg la magazin sau ce fac, mă uit pe net?

Cum de exemplu, îmi era lene să mă deplasez până la vreunul, aleg varianta a doua. 

Bun, acum că m-am orientat spre varianta asta aleg repede un magazin online. Chiar aveam nevoie de mai multe așa că printre cămăși , ghete de bărbați și multe altele s-au găsit ceva produse. Eu știu de dinainte ce îmi lipsește.

                                    


Urmează acum să mă uit la preț. Sigur că acesta contează, dar ce contează reducerile, eu iau ce îmi trebuie. Poate reducerile să le urmăresc doar atunci când caut neapărat ceva și văd dacă apar la ce am eu nevoie. Nu cad nici în extrema cealaltă să iau cea fără să mă uit deloc, ca la fianl să constat că am depășit bugetul.

În final după ce am analizat cu atenție pun produsele în coș, apoi finalizez comanda.

Nu știu ce credeți voi, dar eu așa voi proceda mereu.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018.







Niciun comentariu: