Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

18 noiembrie, 2018

Fugind de frig în noaptea dintre ani

Fugind de frig în noaptea dintre ani


Când spunem revelion cu toții ne gândim la o noapte rece de iarnă, deși în ultimii ani nu prea a fost așa. Cu toate astea nu pot să spun că am ieșit în tricou pe stradă. Oricât de mult s-ar chinui încălzirea globală, nu a reușit încă o asemenea performanță.

Mă uit pe previziunile meteo și se pare că anul ăsta revine iarna în forță. Dacă va fi așa sau nu ce mai contează. Oricum îmi pusesem în gând să fie un revelion altfel. 

Frigule, te voi lăsa anul acesta, te voi lăsa de departe prin stațiunile montane de la noi, sau din Europa, voi fi excentric! E plin de oferte la schi, inclusiv la Bansko la vecinii bulgari. Dar nu îmi pasă, tu frigule stai acolo!

Ce-i de făcut? După "discuția" mea cu frigul trebuia să găsesc o soluție. Păi și cum să nu găsesc când oferte sunt cu duiumul pentru revelioane exotice? 

Acum fie vorba între noi, agențiile se întrec în a face oferte, care mai de care mai ciudate. Dar ăsta e tot farmecul. Deci frigule, nu mai spera să mă duci la schi, că am de unde alege!

Mă hotărăsc într-un final și mă opresc la oferta Revelion Christian Tour , dar a fost destul de greu să mă hotărăsc, dar nu-i nimic frigule scap eu de tine!

În final mă hotărăsc și îmi anunț familia de îndată. Anul acesta vom face Revelion în Dubai. Cum eu hotărăsc întotdeauna unde să mergem, că eu sunt cel cu călătoriile nu prea au avut nimic de zis.

Deja ne vedeam la hotelurile alea luxoase de acolo. Și am fost eu în multe locuri, dar acolo nu ajunsesem niciodată. Trebuie să mă dau mare că am ajuns acolo, nu se putea altfel. De fapt acum se ivise o ocazie bună că visul meu era să ajung acolo.

Ce mă determină să ajung acolo? Păi eu pur și simplu sunt fascinat că acum nu mai mult de un sfert de secol, acolo era deșert și s-a reușit o asemenea transformare. Trebuie apreciat că s-a putut construi atât de mult și de impresionant.

Nu am luat noi ofertă la cel mai luxos hotel din lume, dar îmi doream să văd pe viu, focul de artificii de pe acesta. Chiar dacă sejurul e mai lung ceea ce contează că trecerea dintre ani mă va prinde în acest loc fantastic.

Sincer nu știu ce meniu vor avea acolo, dar cu îi pasă, că sigur va fi bun, nici nu se poate altfel într-un asemenea loc împreună cu cei dragi.

Din bagajul meu nu poate lipsi aparatul foto, cardul pentru orice eventualitate și o mică geantă de umăr ușor de manevrat. Dar acum mai mult ca oricând vreau să fac poze. După cum observați sunt o persoană practică, nu mă gândesc decât la ce e absolut necesar,

Cred că și friul lăsat în urmă va fi invidios pe mine, nu doar prietenii și cunoștințele, dar nu îmi pasă , sunt convins că mă voi simți super acolo, în ciuda ta frigule!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

























Niciun comentariu: