Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

11 noiembrie, 2018

Halatul alb de la dentist și alte halate

Halatul alb de la dentist și alte halate


Ca în orice meserie care impune respect și pentru medici sau asistente, pe lângă multe altele cum ar fi aspectul cabinetelor, dotare, amabilitate, este foarte importantă ținuta, iar una adecavtă dă printre altele  încredere și liniște pacienților.

Eu azi am ales să vă povestesc o experiență de când am fost pus pentru prima dată în situația de a merge la dentist. Și cei mai mulți dintre noi au avut sau vor avea nevoie de o vizită pe acolo.

Auzisem eu că atunci când mergi la medicul stomatolog te doare și eram puțin speriat. Dar cine nu e speriat? Eram mic pe atunci sincer nu îmi mai aduc aminte exact ce vârstă aveam, dar asta nu contează atât de mult ci că a fost prima mea experiență de acest gen.

În sala de așteptare, unde mă dusesem împreună cu mama mea, erau multe persoane la rând, dar mai cu o vorbă despre una sau alta timpul parcă zbura. Știți și voi cum e, cel puțin odată ați fost la medic la o consultație. Bine acum vremurile s-au mai schimbat, unii au reviste puse pe masă să le citești, fiecare are un telefon, dar tot mai schimbi măcar câteva vorbe.

Vine rândul meu să intru și când am auzit-o pe doamna doctor că ne-a strigat și că trebuie să intru în cabinet nu prea aveam curaj. Dar mama mea m-a încurajat și mi-a spus că uite ce drăguță este doamna doctor și ce frumos arată în halatul său alb și impecabil. Sigur nu o să mă doară și nu trebuie să îmi fie deloc teamă.

Cum nu mai văzusem până atunci eram impresionat și mă gândesc că dacă nu ar fi fost îmbrăcată frumos mi-ar fi fost și mai frică. Cum eram copil eram ușor de păcălit că nu o să mă doară. Chiar dacă nu a fost așa totuși eram mai liniștit și am fost destul de cuminte, nu au fost probleme. Nici nu știu când timpul a trecut. La fel de asistenta doamnei doctor era îmbrăcată la fel de îngrijit. Ambele s-au comportat drăguț și m-au încurajat tot timpul. Chiar dacă era o minciună cu faptul că nu o să mă doară, știu că și acum ca adult un doctor cu o ținută îngrijită îmi dă mai multă încredere. 

Majoritatea halatelor de pe vremea aia erau destul de simple, dar între timp au apărut halate medicale mult mai sofisticate și bluze medicale cu imprimeuri 

Acum există multe magazine, dintre care și magazine online care oferă astfel multe modele de astfel de halate. 

Ehalete.ro este un magazin online de costume medicale și echipamente de lucru care oferă o gamă variată de produse ce pot fi comandate.

Copiii din ziua de astăzi sunt siguranță si mai norocoși când dau peste cadre medicale îmbrăcate într-un echipament și mai prietenos, decât clasicul alb, cum ar fi cel pe care îl oferă acest magazin.

Mai jos aveți și câteva exemple de halate:






În concluzie dacă experiența mea a fost una plăcută pe cât se putea astăzi poate fi una și mai plăcută cu halatele și bluzele cu imprimeuri disponibile. 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018.






Niciun comentariu: