Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

08 noiembrie, 2018

Călătorie perfectă în Țara Soarelui Răsare

Călătorie perfectă în Țara Soarelui Răsare

Țara Soarelui Răsare

                               Sursa: playtech.ro


Pe scurt despre o țară fascinantă


Japonia, Arhipelagul Nipon sau Țara Soarelui Răsare așa cum i se mai spune, este fără îndoială una dintre cele mai fascinante țări de pe planetă.

Japonia este o țară insulară aflată în Asia de Sud-Est.

Fie că ne gândim la istoria sa, tradițiile și obiceiurile mult diferite ale culturii japoneze, samurai, gheișe, Muntele Fuji, flori de cireș, bucătăria tradițională japoneză, dar și la țara modernă cu toată tehnologia sa de vârf a industriei electronice, toate sunt lucruri care te fac să te îți dorești ca măcar odată în viață să o vizitezi.

 Japonia cu Exact Travel Club

Și pe mine mă bate gândul să vizitez Japonia și am stat de multe ori și m-am gândit ce motive aș avea. Sunt multe așa că mi-e și greu să vă spun care ar fi cele mai bune. Dar nu e imposibil așa că am să încerc să vă spun 3 motive pentru care aam ales o anumită agenție pentru a face această vizită. 

O călătorie pe cont propriu ar tenta pe unii dintre noi, dar există și specialiști care pot organiza o călătorie până în cel mai mic detaliu așa încât totul să fie perfect.

Există fără îndoială o multitudine de agenții de turism care se întrec să ofere programe turistice care mai de care mai interesante, iar când vorbim de această destinație oferta pur și simplu te copleșește așa că este cu siguranță destul de greu să te decizi.

Așa și eu am stat și am căutat, analizat oferte. Evident că și prețul este important, dar asta depinde foarte mult de bugetul fiecăruia și cât este dispus să cheltuiască. Dar cred că atunci când își doresști ceva cu adevărat merită să faci un efort, fie el și financiar.

Ca să vă iau o povară de pe umeri, m-am gândit eu așa să aleg o agenție și să vă prezint și motivele principale pentru care am făcut alegerea.

Primul motiv și cel mai important totodată ar fi două circuite bazate pe 2 evenimente:

1. Agenția de turism Exact Tours are plăcerea să vă invite la un circuit în Japonia cu Exact Travel Club , un tur aniversar în perioada Paștelui și cu ocazia unui eveniment important. Japonia este o monarhie constituțională, condusă de un împărat, Akihito care va abdica și va lăsa locul unui nou împărat, mai exact prințul moștenitor Naruhito. 

Este o tradiție ca dinastiile să se schimbe, pe baza unui sistem calendaristic, iar în anul 2019 tocmai având loc acest important eveniment este o ocazie de asista la el, deci cine și-a ales să călătorească tocmai atunci a făcut fără îndoială cea mai bună alegere. 


2. Spuneam că Japonia înseamnă printre altele și cireși înfloriți și poate unii știați sau nu, dar există un festival al florilor de cireș iar bineînțeles că profesioniștii de la Exact Travel nu puteau rata această ocazie petru a realiza o minunată excursie în Japonia în acea perioadă.




Sărbătorea florilor de cireș


Un al doilea motiv pentru care aș apela la serviciile acestei agenții  o repreintă o bună descriere a circuitelor. Itinerariile de călătorie sunt concepute într-un mod profesionist, nici cu prea multă informație care să plictisească, dar suficientă cât viitorul turist să își poată face o idee corectă despre circuit.

Sincer dacă mă întrebați sunt bine redactate itinerariile ambelor circuite descrise mai devreme( și nu numai) că mi-ar fi greu să aleg.
Totuși dacă îmi permiteți o simplă opinie cireșii înfloresc în fiecare an, o dinastie în schimb se schimbă odată la mulți ani. Așa că din punctul meu de vedere anul viitor, cum spuneam, este o excelentă alegere pentru o vizită în această țară.

Un al treilea motiv și cred că foarte important mai ales pentru o agenție de turism și eu unul mă ghidez după acesta este feedback-ul pozitiv al clienților care au mai călătorit cu această agenție. Inclusiv există unul despre o excursie în Japonia pe care îl puteți găsi la testimoniale.


Obicetive turistice în Japonia


Fără îndoailă una dintre imaginile emblematice ale Japoniei este Muntele Fuji , munte de origine vulcanică. În religia șintoistă este un munte considerat sacru.


Muntele Fuji

Vestea bună este că îl puteți vizita deoarece se regăsește în circuitele turistice pe care le pune agenția la dispoziție.

Capitala Japoniei, Tokyo o mare metropolă deasemenea nu poate lipsi din obiectivele pe care ar trebui să le vizitați. Iar dacă tot vorbeam de împărat, palatul imperial face parte din obiectivele ce sunt vizitate în capitală.




Palatul imperial din Tokio

Sursă foto: http://img.paginieuropene.com/tr/files/25088.jpeg

Poate mulți dintre noi nu știu, dar Japonia nu avut mereu Capitala la Tokyo așa că vei constata cu siguranță că este de bun augur să vizitezi și vechea capitală. Bineînțeles că aceasta a fost inclusă în circuitul turului aniversar. Încă o dovadă cum am spus că este un circuit bine întocmit și cuprinde destinații importante.


Vechea capitală a Japoniei se numește Kamakura. Aceasta era reședința shogunului.


Sursa foto:  http://www.travelsmartinfo.ro/wp-content/uploads/2015/10/japonia-kamakura-1.jpg

Destinații ar fi multe, dar nu aș dori să vă răpesc plăcerea de a le descoperi și singuri.

În concluzie, indiferent dacă preferați cireșii sau evenimentul important din istoria acestei țări (eu unul îl prefer), dacă doriți să luați masa  la un restaurant unde să savurați produse tradiționale sau să admirați frumusețea muntelui Fuji, pentru anul 2019 vă recomand cu încredere un minunat sejur în această țară alături de Exact Travel Group.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2018.


















Niciun comentariu: