Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

09 octombrie, 2018

Un sejur romantic

Un sejur roma...ntic



Nu știu cum sunteți voi, dar eu ador călătoriile. Nu am mai fost totuși cam demult în afara țării și într-o zi ce mă gandesc eu: să stau și să caut oferte de călătorie. Mi-a fost destul de greu să mă decid, căci agențiile sunt multe și ofertele de toate felurile și la prețuri cât mai variate.

Tot gândindu-mă ce să aleg, mi-a venit în minte că m-aș  putea orienta spre oferte din categoria city break, acel tip de ofertă unde vizitezi un oraș anume cu mai toate destinațiile sale. Zis și făcut aleg city break, dar în ce oraș să merg, sunt o grămadă de orașe în Europa unde ajungi în câteva ore cu avionul, minunat mă gândeam eu. Să ajungi repede contează enorm să nu faci mult pe drum. Dacă nu ai rău de avion chiar ai șansa să ajungi repede la destinație. Cum eu nu am problema asta deci e OK.

Acum că problema cu tipul de călătorie a fost rezolvată, mă gândesc să aleg o agenție serioasă, să fiu sigur că nu voi întâmpina probleme. Acest lucru nu a fost ușor, sunt o grămadă de agenții. În cele din urmă am decis ca aceasta să fie Christian Tour. Este o agenție tour-operator și una dintre cele mai vechi care operează pe piața românească. În gândul meu, clar cu această agenție trebuie să merg.

Acum că am ales agenția următoarea problemă rămâne destinația. Sunt atât de multe orașe interesante de vizitat. Grea decizie. Și mai ales că eu sunt o persoană care se decide destul de greu. Dar nu e o problemă, știu că nu voi renunța la idee, chiar nu am cum. Sunt pe pagina de city break agenției și tot citesc oferte. În final, după câte ore bune, mă hotărăsc să merg la Roma. Nu am fost niciodată acolo așa că hai să caut ofertele legate de această destinație. Apropo dacă vreți să alegeți și voi un city break intrați pe: city break Christian Tour  Și, pentru că tot vorbeam că aș prefera avion iată și link-ul pentru a rezerva bilete. bilete de avion Christian Tour

Trebuie să vă spun că biletele de avion sunt și cu rezervare la hotel, așa că nu aveți de ce să vă faceți griji.

După ce m-am hotărât și asupra destinației acum nu mai rămâne decât să văd pe cine invit să meargă cu mine. Am fost și în excursii singur dar nu are același, farmec așa că urmează o frumoasă poveste despre acea persoană și cum am reușit să o conving să meargă  în această excursie.

Mă gândesc să îmi sun iubita, care demult nu mai fusese în călătorii. Știam de la început că va fi greu să o conving, dar eram convins că relația dintre noi va deveni plictisitoare dacă nu ieșim cumva din cotidian. 

O sun și o întreb ce face. Ce să îmi zică, ca de obicei obosită după muncă. Îi spun că ar fi bine să ne mai relaxăm și noi. A început să îmi spună că nu știe, ba că nu are bani, dar i-am zis să nu se preocupe că doar eu o invit.

Nu vă mint chiar aveam nevoie de o escapadă romantică, iar destinația aleasă de mine, chiar e una de acest fel. Nu mă gândisem de la început asta, dar mi-am zis: uite ce alegere bună!

Îi spun că ne vom plimba și vom vizita toate obiectivele turistice, cum ar fi Colosseum, Fontana di Trevi, Bazilica San Pedro etc., dar ceea ce va fi mai frumos pentru noi doi e că atunci când se va lăsa seara, ne vom relaxa minunată plimbare în decorul minunat al orașului cuprins de magia nopții cât și o cină romantică, numai noi și unde nimeni să nu ne deranjeze nimeni. A rămas profund impresionată, dar și puțin surprinsă că eu mă pot gândi la astfel de lucruri.

Imagini din Roma ai mai jos, nu-i așa că îți vine și ție să te duci?


Sursa: https://ro.wikipedia.org/wiki/Roma#/media/File:Collage_Rome.jpg

Am căutat pe net restaurante romantice și m-am oprit chiar la primul găsit, dacă tot facem o "nebunie" să ne aventurăm puțin în necunoscut.

Acest restaurant se numește ad-hoc și poza spune tot. Chiar este locație romantică:



Sursa:https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/06/36/d8/e7/ad-hoc.jpg

Mă bucur că în final s-a lăsat convinsă, acum rezerv locurile, de-abia ștept să reaprind sentimentele ce erau pe cale de a se stinge din cauza plictiselii din cotidian. 

Sunt convins că am făcut alegerea perfectă, că vom pleca de acolo mai îndrăgostiți ca niciodată.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018












Niciun comentariu: