Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

07 octombrie, 2018

10 lucruri pentru garderoba ta

10 produse ce nu ar trebui să lipsească din garderoba ta


"Gusturile nu se discută", spune un proverb, deci și atunci când vine vorba de haine, încălțăminte și accesorii, fiecare om are gusturile lui. În funcție de vârstă, cultură, educație, situație financiară sau modă sau pur și simplu pentru i s-ar potrivi, fiecare dintre noi își alcătuiește o garderobă personală și da, sunt convins că și tu știi bine asta nu poți spune că nu!

Trăim vremuri în care oferta în domeniul vestimentar este bogată, magazinele și brandurile sunt foarte multe așa că fiecare are posibiltatea de a își crea chiar și propriul stil.

Nu aș vrea să încerc să influențez pe nimeni, dar totuși consider că sunt anumite obiecte vestimentare ce nu ar trebui să lipsească din garderoba nimănui indiferent de gusturi. În funcție de vreme, de sezon, de momentul zilei sau de ocazie este necesar să fim pregătiți și să ne îmbrăcăm adecvat ,nu-i așa?

În continuare am stat și m-am gândit și am ajuns la concluzia că ar fi o idee bună să fac o listă cu 10 produse pe care oricine ar trebui să le aibă, nevând importanță ce preferințe are în acea persoană. Așa că  ești curios să vezi dacă ai tot ce îți trebuie? Poate chiar că vei constata că îți lipsește câte ceva și e momentul să îți completezi lipsa.

Și ca să nu o mai lungim cu vorba inutil să trecem la partea practică și să îți prezint care sunt acele 10 lucruri. Am ales doar cele pentru bărbați, având în vedere că și eu sunt. Nu că vreau să fac discriminare, dar ar fi bine ca tot o femeie să scrie despre rochii, fuste, pantofi cu toc, sau cine știe poate tu ești "altfel"( nu că aș avea o problemă cu asta).

1. Pentru că tot este toamnă am ales să încep cu articole legate de acest sezon, când  vremea este răcoroasă. Și eu sunt preocupat de acestă problemă, așa că nu putea să nu fie pe lista mea de priorități. Cum a colinda magazinele necesită foarte mult timp, pentru cei comozi așa ca mine, căci nu mă feresc de loc să o spun eu sunt o persoană comodă, există varianta magazinelor online. Tot căutând eu de zor pe net am dat peste un site cu o ofertă variată, ce include geci și paltoane: geci și paltoane Oferta este generoasă atât pentru femei cât și pentru bărbați să aveți de unde alege. Încă nu sunt decis, dar mai mult ca sigur că îmi voi achiziționa ceva. 


2. Pentru că tot vorbeam de sezonul de toamnă, înainte de a mă ocupa de celelalte hai să trecem și la încălțăminte, mai precis la ghete. Chiar dacă știu că v-ați fi dorit ca vara să nu mai plece, cu siguranță acum trebuie să știți că vor veni și zile când va trebui să renunțați la încălțămintea ușoară și să vă orientați spre ghete. Nu trebuie să vă faceți mari probleme, deoarece tot pe site-ul pe care am găsit geci și paltoane, există o ofertă interesantă de ghete: ghete


3. Și ca să terminăm cu vremea mai rece, site-ul are și o ofertă de pulovere: indiferent dacă e vorba de pulovere de purtat în casă sau 
de purtat în afară găsești o ofertă variată pe acest site.



4. Cu toate că vremea este rece nu aș vrea să cred că nu aveți căldură în confortul propriei case așa că magazinul oferă și o gamă variată de tricouri care deasemenea nu trebuie să vă lipsească. Și oricum dacă veți deveni clienți ai acestuia veți cumpăra și la vară așa că vă recomand.


5. Jeanșii pot fi purtați indiferent de anotimp așa că ce credeți. Pe același site există și o ofertă bogată cu acest accesoriu vestimentar. Un exemplu din numeroasele perechi puteși vedea mai jos.

  

6. La început spuneam că hainele se poartă printre altele în funcție de  funcție de ocazie. Am fost plăcut surprins să găsesc și ofertă de sacouri și costume. Indiferent că este vorba de o nuntă, botez sau alt eveniment, fie că vorbim de o ținută bussiness impusă pentru anumite persoane sau ocazii, trebuie să avem și astfel de haine. 



7. Pantalonii sport, elegant sau casual sunt deasemenea sunt elemente vestimentare . Găsești o ofertă și în acest sens pe ai ghicit tot answear.


8. Să revenim puțin la încălțaminte. Dacă tot am vorbit mai devreme de sezon mi-a atras atenția și încălțămintea lejeră, mai exact oferta de teniși. Nu mă crezi apasă aici


9. Dacă tot vorbim de încălțăminte nu puteam să nu ajungem și la șosete după ce am vorbit de ghete și de teniși. Oferta este destul de mare așa că vă recomand să vă alegeți și din acest articol.aici 


10. În final era inevitabil să nu ajungem și aici. Poate că unii se vor rușina, dar toată lumea poartă și lenjerie de corp( sau cel puțin așa cred, nu știu ce preferi tu).



Ca o concluzie, site-ul answear.ro oferă o gamă largă de produse ce te ajută să ai o garderobă completă, așa că îl recomand și așa cum am stat și eu pe el vă îndemn să o faceți și voi și să achiziționați tot ceea ce aveți nevoie.

Și după cum am spus și la început, chiar dacă eu am prezentat garderoba pentru bărbați, există în aceeași măsură ofertă pentru femei și copii, deci invit pe toată lumea pe acest site deopotrivă femei și bărbați, părinți și copii.

* Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2018









Niciun comentariu: