Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

11 octombrie, 2018

Bucătăria mea de vis

Bucătăria mea de vis


Bucătăria este locul unde într-o dimineață încă năuc de somn îți savurezi în tihnă o cafea sau un ceai care să te trezească și să îți dea energie pentru întreaga zi, dar în primul rând este locul în care oricine poate deveni un mic artist, dacă este pasionat de gătit.

Dar pentru a te manifesta, a-ți arăta talentul și imaginația este nevoie ca spațiul acesta să fie amenajat într-un mod care să reprezinte pe fiecare și să scoată artistul din fiecare.

Dotarea trebuie să fie una corespunzătoare, este nevoie de ustensile de bucătărie diverse și de calitate.

Încerc să fac acum un exercițiu de imaginație, căci de multe ori am stat să mă gândesc cum ar arăta bucătăria perfectă pentru mine. Cred că mă înțelegi, orice om are visurile sale și am considerat că a venit momentul să vă împărtășesc și vouă visul meu. Așa e că v-am făcut curioși? Ei cum nu, normal că v-am făcut.

În primul rând, mie îmi place spațiul, nu îmi place să stau înghesuit, nu că aș dori să fie una imensă, dar dacă aș construi de exemplu o casă nouă, spațiul alocat ar fi unul generos. 

În primul rând, deși pentru unii ar părea un lux, gresia și faianța de calitate nu ar trebui să lipsească, sunt mai ușor de întreținut și este mai ușor de menținut curățenia, iar pentru mine acest aspect este esențial, deoarece o bucătărie murdară mi-ar crea stres și nu doresc asta. Culorile trebuie să fie unele deschise, cel puțin după gustul meu. M-am gândit la multe combinații de culori, dar încă nu mă pot hotărî. Și nu numai asta, dar și o perdea de bucătărie de preferat model cu fructe mi-ar prinde bine.

Dar odată trecut peste primul aspect și pentru că spuneam că ustensilele de bucătărie sunt necesare, chiar am fost curios să caut mai multe lucruri despre ele pe Internet. Am găsit un site care are articole casnice, printre care și de bucătărie. Cred că sunt de toate aici mai puțin dulapuri pentru vase, dar acestea de obicei se fac la comandă. Eu le refer pe cele din lemn de cireș. 

Pentru a vedea și voi articolele de bucătărie, accesați link-ul de mai jos:

Pe lângă ustensile, tacâmuri, veselă, tocătoare, cântare, prosoape și alte gadget-uri, pentru care am găsit pe site lucruri intetresante, nici nu mi-aș imagina bucătăria fără mobilier. M-am bucurat enorm că am putut găsi aici măsuțe cu scăunele unde să pot savura de exemplu o cafea, eu împreună cu familia sau chiar și musafirii. Chiar sunt niște mese și scaune de bucătărie pe gustul meu. Îmi place eleganța, în ceea ce privește mobilierul așa că nici nu se putea să nu fie pe gustul meu.

Iată și un exemplu, care mi se potrivește  pentru că tot spuneam că vreau culori deschise pentru gresie și faianță: 



Pentru că mă gândesc să gătesc diverse rețete este nevoie de oale și de tigăi și de exemplu pentru că îmi plac enorm ciorbele și supele, dar și diverse rețete la cuptor nu aș putea să nu îmi iau oale. Le puteți vedea și voi aici: https://www.somproduct.ro/bucatarie/vase-pentru-gatit/oale Șigur îmi va trebui un aragaz sofisticat, dar nu aș ezita să îmi iau.



Din când în când nu strică să te răsfeți cu delicii la cuptor. Fie că voi folosi rețete din cărți de bucate sau de pe Internet pentru a le putea face mă gândesc să îmi iau  de exemplu forme de prăjituri cum ar fi cea de mai jos.

Nu știu care sunt gusturile voastre, dar pentru mine aceasta este bucătăria pe care mi-o doresc cu adevărat.

Acest articol a fost scris pentru prima probă a competiției SuperBlog2018








Niciun comentariu: