Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

23 octombrie, 2018

Gravură laser pentru bijuterii

Gravură laser pentru bijuterii


Am o cunoștință ce deține o bijuterie și pentru cei care nu știți tot așa se cheamă și magazinul unde se vând bijuterii.

Afacerea îi merge bine, dar la un moment dat unul dintre clienți i-a cerut bijuterii personalizate mai ales inele(poate chiar verighetele de nuntă),adică să își graveze pe acestea, fie numele lui, inițialele sau nume și inițiale ale unor persoane dragi. Asemea obiecte pe lângă valoarea lor materială au pentru mulți și o valoare sentimentală. Și e clar, clienții trebuie mulțumiți și ești nevoit întotdeuana să găsești soluții. 

Sigur că procedeul nu este tocmai unul ușor și îm-a întrebat care ar fi o metodă de a grava pe metal. 

La început am zis că nu știu, dar după câteva momente m-am întrebat dacă nu cumva există gravură cu laser.

După ceva căutări am descoperit că există. Bun, zic eu, acum nu mai rămâne decaât să caut o firmă care produce astfel de aparate. Chiar îmi venise în minte să îmi comand și eu unul și să gravez diverse obiecte cu care să îmi decorez casa.

În fine am găsit acest site, pe care dacă vreți să îl accesați dați click pe Gravator Laser

Firma care se ocupă de vânzarea de astfel de aparate se numește Colop România

Colop mai produce și alte accesorii cum ar fi ștampile și oferă alte servicii diverse în domeniul marcării obiectelor. 

După ce am găsit site-ul, am vorbit din nou și i-am spus de site, a fost încântat și a ales unul din modelele disponibile și mi-a spus că pe viitor dorește să graveze și ceasuri sau alte obiecte mai mari tot din metale prețioase.

Uite așa de la un simplu client îți vin și alte idei. 

După mai mult timp de gândire și-a ales modelul BML-FC  pe care îl puteți vedea în poză.

Bodorlaser Model BML-FC


Eu unul nu m-am hotârât ce model aș alege dar cred că unul pentru lemn ar fi perfect și nu îmi doresc să îmi facă cineva, vreau eu să devin un mic artist și să gravez pe astfel de obiecte.

Cu lemnul chiar te poți juca și crea și diverse tablouașe gravate, fie cu desene create de tine, fie luate din altă parte, așa că nu e idee rea zic eu.

Dacă și voi aveți asemenea pasiuni, puteți să vă achiziționați și voi un dispozitiv din acesta și vâ încercați și voi creativitatea. Sau poate aveți și voi o afacere și chiar aveți nevoie.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018


Niciun comentariu: