Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

21 octombrie, 2018

eXclusiv OEM - piese originale pentru BMW

eXclusiv OEM - piese originale pentru BMW




Când vine vorba de mașini, indiferent de marca sau modelul pe care îl deținem ne dorim ca aceasta să fie într-o stare cât mai bună pentru confortul și siguranța noastră în trafic.  

Este adevărat, că așa cum orice șofer știe, oricum ești obligat prin lege să efectuezi ITP-ul, dar evident că asta nu e tot și unele componente se uzează și trebuie înlocuite. 

Cu toate că unii din noi am fi tentați să cumpărăm piese auto de schimb de la persoane mai mut sau mai puțin dubioase în speranța că vom ieși mai ieftin, totuși nu sunt adeptul unei asemenea atitudini. Până la urmă avem toate șansele să ajungă să ne coste mai mult, dacă va tot trebui să înlocuim piese.

Mai mult decât atât, dacă ai o mașină de la o marcă de top, piesele pe care dorești să le achiziționezi este indicat să fie originale, nu "Made in China". Doar dacă tot ai bani să cumperi o mașină de lux, ai bani și să o întreții, sau cel puțin așa mă gândesc eu. Bine chiar în general ar trebui să fie originale piesele.

Și pentru că tot vorbeam de o marcă de top eu personal după ce am participat la o tombolă, deși mi-a venit greu să cred, acum sunt fericitul posesor al unui BMW Seria 4 Gran Coupé. Nu cred că are vreo importanță să vă spum acum despre ce tombolă e vorba, dar am zis să vă zic și vouă.

Puteți vedea acest model mai jos și îl puteți și voi cumpăra în cazul în care nu sunteți încă posesor de BMW de la dealerul autorizat.

Sursa: BMW Pro Leasing


Spuneam că este necesar să găsești piesele de schimb sau accesoriile potrivite. Mai ales că BMW are autoturisme ce aprțin mai multor serii, iar fiecare serie are mai multe modele în cadrul ei. Sunt de la Seria 1 la 8 și încă altele câteva. 

Evident pentru a rezolva problema pieselor de schimb a trebuit să stau ceva timp și să mă documentez temeinic, unde aș putea găsi un furnizor de încredere. 

Acest lucru pare destul de greu, dar în ziua de azi avem avantajul faptului că există Google și așa am putut căuta astfel de furnizori. Păi ce ne-am face fără el? E un instrument de încredere când avem de rezolvat orice problemă. Și evident că mi-a fost de folos.

Am descoperit un site cu piese auto BMW numit eXclusiv  OEM.  O ofertă de consumabile , disponibilă indiferent de modelul de mașină o puteți găsi aici: piese de BMW de la eXclusiv OEM Mi se par niște prețuri accesibile, dacă e să mă întrebați pe mine. 

Dar haideți să revenim la modelul meu de mașină. Am găsit pentru acesta plăcuțe de frână și alte componente legate de sistemul de frânare. Cu toate că recunosc că recunosc că sunt vitezoman, la un moment dat tot va trebui să frânez. Acum vorbind serios, sistemul de frânare care funcționează corespunzător este esențial pentru siguranță, iar înlocuirea plăcuțelor de frână cu unele ce nu sunt originale, poate creea probleme.

Recomand site-ul pentru că are piese BMW originale, iar pentru cei care vor să schimbe uleiul, căci la un moment dat trebuie făcut și acest lucru, găsesc aici ulei BMW original. Nu eram eu mare expert, dar am aflat că și uleiul poate fi folosit pentru anume mărci de automobile. Nu vă zgârciți să cumpărați piese de pe nu știu unde, cumpărați de aici!

Pentru cei care doresc, pentru că tot suntem în era rețelelor de socializare, pot accesa deasemenea pagina de facebook a firmei: piese originale BMW

Sper că v-am convins că în primul rând că este nevoie să achiziționați piese originale și vă orientați către acest site.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018







Niciun comentariu: