Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

01 iulie, 2018

Zaiafet

Zaiafet - un canal de cultură


De ce scriu despre Zaiafet


Tocmai ce au trecut câteva zile de când am scris un articol despre Toni Ionescu aka. Mârlanu de la Trăsniții. Am scris despre faptul că el se întoarce la serial din toamnă. Și căutând video cu simpaticul personaj, ghiciți ce? Dau peste un video, în care Toni era invitatul deja celebrului Horia Sîrghi aka. Zaiafet. Vă întrebați ce înseamnă "aka"? Ei bine, acesată prescurtare folosită în mod uimitor deja de 2 ori de mine înseamnă, în caz că nu știați "also known as" , în traducere "cunoscut ca și". 
Acesta este articolul despre Mârlanu:

Deci dacă Toni Ionescu aka. Mârlanu a apărut într-un clip a lui Horia Sârghi aka Zaiafet, iar eu după ce am scris un articol despre Toni am dat peste el atunci m-am hotărât să scriu și eu un articol  despre Zaiafet logic nu?


Ce înseamnă  "Zaiafet"

Un fel de bairam, chef,  petrecere nu? Ei cum nu? Cică provine din limba turcă de la ziyāfet. De...mă dau și eu deștept. Caut repede pe "goagăl" (cum i-ar spune un clasic în viață motorului de căutare) și acum le știu pe toate. Ca și pe faza cu "aka". 

De ce o fi ales Horică (deja îmi permit să îi spun așa), numele canalului său tocmai Zaiafet numai mintea lui ascuțită știe. 


De unde știu de canal?

Cronica Cârcotașilor m-a adus aici? Nu. Ei cum nu? E la modă pe Youtube să spui că nu știu cine te-a adus la un anumit video, dar ce eu sunt un oarecare? #Smiley #Oarecare. Asta ca să fiu în spiritul canalului. Dacă Horică le zice cu "hashtag" pot și eu!

Acum pe bune, chiar știam de dinaninte de canalul lui. Dinainte să apară la Cronică. Și ca să mă laud și de Andrei Cosmin știu înainte să apară la Viral Studios ale deja necelebrului Mikey Hash.  #DozaDeHaș. 

Moment serios

Zaiafet este un canal cu foarte multe documentare. Deși când se plictisește, Horică mai face și podcasturi să ne plictisim și noi. Sau face vlog-uri de călătorie mai nou, să ne ofticăm că noi nu putem să ajungem pe unde merge el . Ziceam că e un moment serios...Păi chiar e. Documentarele lui sunt chiar interesante. Nu îți mai trebuie Discovery sau alte emisiuni de cultură generală autohtone - #Teleenciclopedia.

Nu vă dau nici un link către vreu documentar vă las plăcerea, dacă nu ați făcut-o deja să le descoperiți singuri. #descoperăsingur. 

Zaiafet și Zoso


Am citit un articol mai demult al unui anonim celebru printre bloggeri, Zoso, care spunea că Horică nu știu pe cine plagiază și copiază canale străine. Cine o fi Zoso ăsta nu știu și de ce se bagă în seamă? Hai că deja unul așa important ca mine( printre prietenii mei de pe Facebook) i-a dat prea multă importanță. O să spuneți că sunt invidios că nu sunt și eu un anonim celebru. Ei bine nu sunt, dar o să devin eu, vă promit! - #Anonymous 




Canalul Zaiafet (în caz că nu știați):









Niciun comentariu: