Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

28 iunie, 2018

Mârlanu revine la "Trăsniții"

Mârlanu revine la "Trăsniții"


Trăsniții este una din emisiunile mele preferate


De când au apărut pe piață, cu serialul "Trăsniți în NATO" eu îii urmăresc cu plăcere, iar cel puțin la început nu ratam nici un episod.

Gașca de trăzniți, nu doar că mă făcea să zâmbesc ci să râd în hohote. Cum au reușit? Cred că prin naturalețe și entuziasm. Fiecare și-a păstrat o bună parte din personalitate și a transpus-o în personaj. Deasemenea nu au dus niciodată lipsă de imaginație, scenariul a fost bine scris și au muncit pentru fiecare episod.

Am auzit că ar fi cel mai longeviv sitcom din lume. Iată că și românii pot fi primii la ceva de calitate. Trebuie deci să le recunoaștem meritele.

Orgoliile nu sunt bune


De foarte multe ori, cei care ating succesul sunt atinși de orgolii și de invidie care strică sau chiar distrug tot ceea ce s-a construit. Este o capacană parcă din care nimeni nu vrea să învețe și asta duce la lucruri urâte. Așa s-a întâmplat și cu plecarea lui "Mârlanu", pe numele său adevărat Toni Ionescu. El fără îndoială este cel mai apreciat de fani. Dacă vei căuta pe toate forumurile sau alte locuri unde se discută despre emisiune vei constata că toți spun  asta. 

Părerea mea este aceeași cu a multora: "Mârlanu" este cel mai talentat este sarea și piperul serialului. Doar invidia și orgoliul colegilor a făcut să se ajungă până aici. 

De-a lungul timpului în serial s-au perindat multe personaje care au plecat până la urmă, dar cea mai mare pierdere a fost plecarea lui  "Mârlanu".

Vestea bună - "Mârlanu" se întoarce


Da se întoarce. Nu, nu este un zvon! A anunațat-o chiar el. Din sezonul de toamnă 2018 se pare că îl vom avea din nou pe micile ecrane. Chiar mi-era dor să aud "Mârlane, tu ești idiot?", iar el să răspundă în stilul său carcteristic: "Da, dar ce-ntrebi? "

Din ce spune chiar el fanii l-au bătut la cap, deci forța fanilor a învins orgoliile. Așa că bine ai venit înapoi "Mârlane" și aștept să mă uit din nou la serial cu aceeași plăcere ca până în momentul în momentul în care ai plecat tu!



Urmăriți mai jos video prin care chiar el spune că se întoarce!









Niciun comentariu: