Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

17 iunie, 2018

Top 5 youtuberi preferați

Top 5 youtuberi preferați


Moda topurilor


Pe Intenet există de ceva timp moda de a a face topuri cu privire diferite lucruri, evenimente sau persoane. Așa că nici eu m-am putut abține să stau de o parte și m-am hotărât să fac top 5 youtuberi preferați.

Locul 5 - Orange Blue



Despre Orange Blue am și scris articol separat. Deși nu sunt pasionat să fac experimente științifice totuși îmi place să mă uit la experimentele și tutuorialele de pe acest canal. Ce face acest băiat, pe numele său Eugen este într-adevăr fantastic.


Locul 4 - Top 5



Dacă tot vine vorba de Top 5 există printre multe alte canale de youtube un canal numit ați ghici: Top 5. De fapt aici o să trișez pușin și o să spun că îmi plac mai multe canale asemănătoare. De exemplu: Atenție, cad mere!; Top 8; Motan Show etc. Nu știu cine după cine s-a luat, dar te captivează asemenea canale.

Locul 3 - BackPackYourLife



Vlogul de călătorie, este relaxant și ai ocazia să vezi locuri unde nu ai avea ocazia să te duci. Cunoscut , drept Andrei din Iubiri Secrete, Cătălin Stănciulescu, pe numele său adevărat, se plimbă prin toată lume fiind un adevărat ghid turistic virtual.


Locul 2 - Zaiafet



"Să se-audă Zaiafet peste tot pe Internet " este deja familiară această propozișie pentru mulți. Pe acest youtuber îl știam cu mult înainte de a avea rubrică la Cronica Cârcotașilor și nu putea să lipsească din lista mea. Îmi plac mult documentarele și automat am început să îl urmăresc de când am dat de el.

Locul 1 - Andrei Cosmin



Pe lângă faptul că am ceva în comun în privința numelui, eu Cosmin Petre, el Andrei Cosmin, îmi place că are mult umor și un talent foarte mare să povestească întâmplări intetesante din viața lui. De la el chiar nu ratez nici un video.


Nu știu ce preferințe aveți voi, dar eu nu am vrut să fac un top cu cei mai populari youtuberi, ci cu preferințele mele.





Niciun comentariu: