Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

15 aprilie, 2024

Flori și cărțile

                                   

Se spune despre tineri că nu prea mai citesc. Din păcate pentru mulți este adevărat. Dar și faptul de a generaliza acest lucru e totuși departe de adevăr.

Aș vrea să vă spun o poveste care să vă arate că într-o oarecare măsură printre cei tineri există că hobby și lectura.

Pe lângă faptul că văd cu ochii mei, eu trăind în București destul de mulți tineri care au o  carte în mână în mijloacele de transport în comun ca o alternativă poate învechită în ochii unora la nelipsitele telefoane inteligente, am mai descoperit un blog dedicat recenziilor de carte. Ceea ce mi-a atras atenția este titlul acestuia: Cărțile tinerilor.

Bun, poate vă întrebați, dar care este povestea ? Păi modul în care am aflat despre el. Știu că unii din voi vor râde de mine, dar asta e: prin tik tok. Cum așa? Căci mai întâi am descoperit-o pe autoarea blogului. Și acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă nu o cunoșteam aici pe o fată Cristina, despre care am scris aici, așa că despre ea nu mai spun mai multe. Ideea că cele două au făcut un meci pe tik tok și păreau foarte bune prietene, iar eu am început să îi urmăresc contul lui Flori, căci așa își spune ea pe această rețea de socializare.




La început nu mi se părea că ea face un conținut prea interseant, dar pentru că tot vorbim de cărți mi-am adus aminte de vorba aia: să nu judeci o carte după copertă. Cu timpul urmărind live-urile ei am aflat că a făcut facultatea de litere la Craiova ea fiind din zona Olteniei, că are inclusiv studii de masterat și că îi place să citească și că a fost implicată în mai multe proiecte sociale. Iar într-un meci cu cineva a spus că are un blog pe care face recenzii ale cărților pe care le citește. Este chiar blogul de care am amintit mai devreme. 

Trebuie să vă spun că din punctul meu de vedere se simte că ea a făcut facultatea de litere, deși jobul este de contabil. Recenziile ei sunt ca la carte și vă las pe voi să le descoperiți. Doar trebuie să dati un click mai jos:


Eu nu cred că titlul ales de ea pentru blog este unul întâmplător și demonstrează că există încă interes pentru citit. Chiar ea are puțin peste 30 de ani și pe acest blog a început să scrie cu ani buni în urmă.

Poate că te vor convinge recenziile ei și dacă și dacă acest lucru îți va stârni curiozitatea poate că vei citi măcar una din cărțile prezentate. Ar fi chiar tare.


Pagina principală


Niciun comentariu: