Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

15 noiembrie, 2023

Briana - o speranță pentru muzică






Mie îmi place foarte mult muzica, mai exact să ascult. Nu refuz nici un gen muzical, nu sunt pretențios. După mine există muzică bună sau proastă, indiferent dacă este clasică, pop, rock, electronică, rap, populară sau manele.  Dar un lucru important pentru ca o melodie să fie de calitate este vocea interpretului. Chiar dacă azi partea vocală se rezolvă prin playback și avem inclusiv muzică generată de AI, în final o voce bună, care sună bine live va fi apreciată. De aceea copiii talentați trebuie susținuți de mici.

Briana o fetiță talentată


Și dacă tot vorbeam de voce, Luminița, prietena mea virtuală se poate mândri că are în familie o adevărată artistă în devenire. Și nu putea să îmi spună de nepoțica ei, Briana.

Ea chiar este un copil talentat pentru care părinții chiar fac eforturi considerabile pentru a o susține în viitoarea ei carieră artistică. Dar nu despre acest lucru vreau eu să insist aici. Tatăl ei a făcut un canal de YouTube unde a postat până acum două melodii interpretate de ea. Cei mai în vârstă sau chiar cei mai tineri intersați de muzica bună știu că înainte în muzica ușoară erau doar piese cu adevărat muncite, menite să pună în valoare adevăratele talente. 

Prima piesă postată pe acest canal a fost "Poartă către vis" . Pentru cei care nu știu aceasta a fost compusă de George Natsis, iar versurile le-a scris Mirela Fugaru. O să găsiți o grămadă de interpretări, dar acum vreau să vă invit să ascultați interpretarea Brianei.




Melodia are un mesaj profund, deși este scrisă pentru copii, iar acesta este din păcate actual: un mesaj de pace într-o lume în plin război. 

Trebuie să vă spun, deși poate unii nu mă veți crede, că nu o promovez pentru că este nepoata Luminiței, ci pentru eu cred cu adevărat că este un copil talentat. Unii deși nu au voce totuși în continuare nu renunță la a cânta și speră că într-o zi vor face carieră. Nu, nu sunt rău și nu vreau să descurajez pe nimeni să își urmeze visurile, dar talentul este necesar, iar cel adevărat trebuie recunoscut.

Eu am încercat să fac o promovare plătită și pe tik tok, dar un număr nesemnificativ de persoane au venit în urma vizionării unei mici bucăți din piesă. Nu mă descurajez și nici părinții ei cu siguranță nu se vor descuraja.

Dar dacă nu v-am impresionat încă prin prima piesă vine și cea de-a doua, căci am spus deja că sunt două. Acestă melodie se numește "Vise și minuni". Muzica și textul acestei piese sunt scrise de Valeria Mișcuția, iar interpretarea ei mi s-a părut o evoluție pentru Briana din punct de vedere vocal. Nu sunt eu expert, dar pot aprecia cât decât. 

Acum vă las pe voi să o ascultați și să hotărâți dacă vă place sau nu.



Dacă cele 2 melodii interpretate de mica noastră artistă v-au plăcut, vor urma cu siguranță și altele!


Pagina principală


Niciun comentariu: