Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

28 decembrie, 2021

Căutări ciudate...din nou

Nu am mai scris de mult ce căutări ciudate au avut ca rezultat acest blog și m-am gândit să mai arunc și eu un ochi pe Search Console.

Zis și făcut așa că hai să începem:
 
1. ce sa vand să fac bani - nu știu ce anume a vrut să găsească persoana care a căutat  așa ceva, dar cred că se referea la bani mulți. Că dacă vinzi, orice ai vinde automat faci bani că altfel nu se mai numește vânzare-cumpărare, logic.

2. cum arata vijai - ok, e adevărat că am scris eu de Jimmy aici, dar nu am spus nimic despre cum arată el. De ce ar fi relevant încât să dea de blogul meu chiar nu știu.

3. diverse combinatii cu 24 carti de ghicit - nu mă ocup cu ghicitul în cărți și nici nu promovez așa ceva, așa că nu știu cum s-a ajuns aici

4. hokikomment - habar nu am ce înseamnă, dar am căutat și eu și primesc numai rezultate în ungurește. Eu nu am scris nimic în limba maghiară, nem tudom!

5. iubitul meu m-a părăsit și a refuzat să se întoarcă acasă la mine și am nevoie de ajutor pentru a-l recupera - nu știu de ce a părăsit-o iubitul, nic nu o pot eu ajuta, îmi pare rău

6. jocuri care castigi bani adevarati - credeam că nu există, dar poți încerca să devii game tester. Pe bune caută pe e-jobs, incredibil dar sunt oferte de locuri de muncă pentru fix așa ceva!

7. sa-mi giugiulesti barzoiul - această replică aparține după cum știți lui Florin Piersic, dar eu nu am scris-o niciodată aici, deci nu știu de ce a apărut.

Și aș mai pune, dar deocamdată slabuț, poate cine știe, pe viitor vor fi și mai multe să vă amuzați și voi!



Pagina principală


Niciun comentariu: