Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

19 iulie, 2021

InMinteaLuiAndrew

Una din pasiunile mele,recunosc mai mult în sensul de a-mi pierde timpul așa când mă plictisesc e să mă joc cu programul VirtualDJ. Ba chiar mi-am adus aminte că am și scris un articol despre asta. Și înainte să îmi iau înjurături că am pus titlul "Cum să devii DJ" când de fapt vorbeam de fapt doar despre jucăria aceasta virtuală, aș vrea să vă spun că dacă faceți un pic de efort chiar iese câte ceva din utilizarea programului.




Dar ce să fac dacă nu sunt dispus să dau bani pe aplicații profi? Unii o fac și au devenit celebri. E adevărat că e nevoie și de talent, fără el poți avea tu orice program că nu faci nimic. 



Unul din cei care a devenit celebru este un băiat absolut genial pe numele său "de scenă" Dragoș Andrew. El are un canal de parodii pe Youtube, InMinteaLuiAndrew pe care postează adevărate melodii făcute din porțiuni din alte clipuri în care unii doar vorbesc. Ceea ce iese este amuzant rău. 

Poate nu toată lumea știe, dar piesa "Înoată Cheluțu" a lui Dorian Popa a fost inițial o parodie făcută fix de băiatul ăsta. E adevărat că el este chiar și muzician și pe lângă programe are o orgă electronică și chiar și-a făcut acasă un ministudio muzical.

Varianta inițială a piesei "Înoată Cheluțu"




Programele de editare audio-video chiar costă, dar dacă alegi să faci lucruri serioase cum este în acest ca chiar merită investiția. Eu recunosc fără ezitare că m-ar tenta să dau banii pe un astfel de program, dar nu sunt sigur foarte mult de talentul meu.

Cum eu sunt un mare fan a lui Jimmy și al poveștilor lui, am încercat să mă joc și eun pic mai serios cu VirtualDJ și să fac două melodii din două vorbe care l-au consacrat pe acest "Ion Creangă" al zilelor noastre, așa cum își mai spune el câteodată în glumă. Cele două clipuri le puteți vizona mai jos. 






Țineți cont că dacă vi se pare simplu să lucrați cu un program ca VirtualDJ, ei bine nu este deloc așa pentru că trebuie să înregistrezi totul în timp ce să îi zicem mixezi, iar dacă ai greșit ceva trebuie să faci totul de la capăt.

Totuși aș vrea să știu de la voi: am vreun pic de talent? Dacă da mă voi strădui și mai mult și poate mă voi strădui mai mult și dacă treaba merge poate voi avea curajul să investesc în programe.

Dacă nu, rămâneți cu Andrew, acest băiat cu adevărat talentat, chiar merită să îi apreciați munca!
  




Pagina principală


Niciun comentariu: