Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

29 iulie, 2021

Căutări ciudate




Nu am mai făcut de mult asta, dar m-am decis că trebuie din nou să vă mai spun ce căutări ciudate au avut ca rezultat blogul meu.

@ilies_vlogs - pe lângă forma ciudată în care apare mă mir cum a fost posibil, deoarece eu doar am făcut referire de mult într-un articol în plus el nu mai este de mult activ pe Youtube. 

anca dinu - Habar nu am ce legătură am eu cu ea. 
Înțeleg că Anca Dinu este o renumită actriță a Teatrului Național din Craiova, dar eu nu am scris niciodată despre asta. Așa am aflat și eu că acel teatru poartă numele poetului Marin Sorescu, căci habar nu aveam!




ce cadou sa-i fac iubitului meu de ziua lui tpu - sper că cea care a căutat a și găsit răspunsul pe site-ul tpu, căci la mine cu siguranță nu. Deși eu cred că ea ar trebui să știe cel mai bine, nu să întrebe pe alții.

cărți - sigur că am mai avut eu referiri la cărți în articolele mele, dar cine le cine a căutată să o facă mai bine la o librărie sau bibliotecă.

daca sterg un prieten de pe facebook el vede - asta probabil trebuia să fie o întrebare. Normal că vede, că nu mai apari în lista de prieteni. Dacă până acum nu știai și mai ajungi pe blog-ul meu sper că ți-am fost de ajutor, deși sunt peste 99% șanse să te fi lămurit deja.

fantezii diverse - nu știu ce fantzeii are persoana care a căutat acest lucru, dar aici găsești cel mult subiecte diverse, fantezii cu siguranță nu!

golful musura - nu am scris eu despre așa ceva, dar dacă sunteți pasionați de geografie ei bine el se află în Delta Dunării. Hai să zicem că la început căutarea asta a fost ciudată pentru mine, dar acum mi-e clar că mi se trage de la articolele mele despre Deltă.

jimmy numale - nu îmi dau seama ce a vrut să caute cel care a căutat asta, dar un lucru e sigur: la mine nu îl găsiți decât pe Jimmy cel cu poveștile!





locuri umbroase langa bucuresti - canicula ne sperie pe toți, dar eu deși m-am plimbat prin oraș, nu prin preajma lui nu înțeleg de ce nu văd nici măcar o căuatare legată de asta! Uite articolul aici Chiar ar fi intersant să citiți acest articol că am scris și mult acolo!

sa mancam sanatos - sigur nu sunt eu cel care să dea sfaturi despre asta. Google a dat-o în bară rău de tot de data asta.

sunati la sonerie - probabil că se referea la joaca aia din copilărie sună și fugi sau cine știe poate e vorba de un anunț de pus pe ușă!

www facebook com groups cartea secretele intregii vieti - nu știu ce legătură am eu cu acestă carte, dar o puteți comanda pe site-ul trezireaspirituala.ro




Eu sper să mai am ocazia să mai scriu astfel de articole, căci mi se pare chiar interesant.

Pagina principală

Pagina principală


Niciun comentariu: