Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

30 aprilie, 2021

O cafea specială

                                        Sursă foto: canal youtube Flavizzio
                            

Azi voi încălca o regulă nescrisă a reclamelor făcute de influenceri: nu promova un produs pe care tu personal nu îl consumi.
Știu lucrul acesta de la mai mulți youtuberi pe care îi urmăresc și care au spus-o direct.

Da știu că ești credibil dacă tu ești mulțumit de un anumit produs, dar pentru simplu fapt că sunt urmăritorul unui tik tok-er pe care canalul căruia eu intru foarte des, voi face o excepție.

Este vorba de un brand de cafea și culmea nu numai că nu l-am încercat, dar nici nu sunt băutor de cafea ci o consum foarte rar, ocazional. Nici faptul că firma la care lucrez o oferă gratis, având expresoare disponibile nu m-a determinat să îmi fac un obicei din a o consuma.

Dar hei, ce mai contează toate astea atunci când făcând scroll, doar așa că să pierd timpul pe minunata aplicație tik tok, l-am descoperit pe Flavizzio. Da, băiatul acela care a trăit prin Norvegia și băutor înrăit de cafea.

Eu îl urmăresc de ceva timp pe Flavizzio și sincer mă amuză de multe ori.

Eu trebuie să vă spun foarte clar: nu m-am gândit vreodată că cineva poate lansa un brand pe piață doar pentru simplul fapt că dorește ca acesta să îi satisfacă gusturile în totalitate și drept urmare să consume din acel moment doar acel brand. Pentru cei care încă nu știu, sau care nu nici măcar nu îl știu pe Flavizzio, brandul de cafea se numește...Cafizzio. Este deja clar de ce: este cafeaua lui și din câte am înțeles dintr-un tik-tok făcut chiar de el, sugestia pentru denumire a fost a unui fan, pardon urmăritor că el nu este de părere că are fani.

Ca și parfumurile sau chiar anumite băuturi alcoolice, ciocolate și nu numai vin în tot felul de sortimente și sunt persoane care țin să cumpere doar pe cele preferate. De fapt trăim într-o lume în care cei mai mulți dintre noi ne permitem să avem preferințe în materie de orice.

Băutorii de cafea în mod special, din ceea ce am auzit, țin foarte mult la o anumită aromă sau gust.Sunt multe persoane, care lucrează la birou și nu numai care nu își pot începe ziua fără o cafea. Pretențiile sunt într-adevăr mari, dar faptul că cineva a ținut să își creeze propiul brand, a fost un motiv suficient pentru mine să scris despre asta.

Pe lângă faptul că am fost impresionat de motivul pentru care brand-ul a fost creat, eu sunt urmăritor din ce în ce mai frecvent pe tik tok, al canalului lui Flavizzio și este de înțeles că mi-a fost destul de greu să stau deoparte și să nu transmit asta prin intermediul blogului. 

Și încă un ultin lucru: logo-ul brand-ului are încorporat conturul de la poza de profil a canalului, mai precis poza lui. Deci se poate spune fără să greșim că brand-ul îl reprezintă 100%.

                      

Aș fi tare curios, dacă și voi ați avea inițiativa a vă crea propriul brand, doar pentru a avea un produs perfect pentru voi. 



                           Video Youtube - lansare brand.




Niciun comentariu: