Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

15 ianuarie, 2021

Magia cifrei 7

șapte



De o bună bucată de timp cifra 7 mă urmărește. Eu nu am crezut niciodată în lucruri legate de ghicit în cărți, în cafea, iar de horoscopul îl urmăresc doar de amuzament. Neti Sandu sper să nu citească asta, dar sper că tu zâmbești citind.

Dar acum lucrurile sunt pe cale să se schimbe deoarece această cifră îmi apare peste tot. Pe bune, pe Facebook, pe Youtube sau pe numerele de la mașinile care trec pe lângă mine pe stradă.

77 de vizulizări, 7 reacții, 7 comentarii, în timp ce am 77% bateria la telefon sau e ora 7 și 7 minute, o grămadă de lucruri din astea. Dacă s-ar fi întâmplat de câteva ori, aș fi spus că e o coincidență pentru că eu cred că există. Dar acest lucru este foarte des și clar numai de coincidențe nu poate fi vorba și uneori parcă tot ce se petrece devine stresant, dar deopotrivă pot spune că mă și fascinează.  

Auzisem eu de mai demult că cifrele au o anumită semnificație, dar nu prea am dat importanță acestor lucruri. Dar din cauza a ceea ce mi se întâmplă am căutat pe net să aflu mai multe detalii despre această cifră. Și Pitagora, cu a lui celebră teoremă spunea că totul e guvernat de cifre, deci e clar.

Se spune că este cifra perfecțiunii și a norocului. Ei bine eu unul nu vreau să fiu perfect, dar noroc sper să îmi aducă. Noroc în toate, la bani, pe plan sentimental și la cine mai știe ce. Poate cine știe ar trebui să îl scriu pe o hârtie și să o port după mine și să fie un fel de talisman. Sau poate nu e nevoie,  e suficient să mă gândesc la el. Și mai e ceva, eu sunt născut în luna iulie, adică cea de-a șaptea din calendar. Sigur nu e o întâmplare, doar că eu nu mi-am dat seama până de curând.

Am găsit un articol extraordinar despre tot ceea ce înseamnă această cifră și acum aș vrea să vi-l arăt și vouă. Chiar nu m-am gândit niciodată de ce sunt 7 minuni ale lumii, cum scrie aici. Dar despre cele 7 zile ale săptămânii, ce ziceți? V-ați gândit vreodată? Dați click mai jos că merită să citți asta, serios!


Pentru voi care este numărul norocos? Nu știu, dar chiar sunt curios.Acum îmi doresc foarte mult un lucru: dacă cineva mă va întreba asta vreodată să le pot spune sigur pe mine: șapte! Clar, pentru că acum câțiva ani unei prietene virtuale i-a adus mult noroc, tot așa urmărind-o. Trebuie să vină și rândul meu, nu? Normal că da și îți mai zic un secret, acest articol are șapte paragrafe, nu se putea altfel. Sau poate ai observat și tu. Și  încă ceva: prietena mea virtuală e cu magia cuvintelor așa că nu trebuia să rămân nici eu mai prejos!

Pagina principală


Niciun comentariu: