Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

01 februarie, 2020

Blogger în lumea youtuberilor





Trăim vremuri în care succesul este sau cel puțin pare a fi la îndemâna oricui. Cu toții avem acces la tehnologii cât mai avansate și numai să nu vrei sau să fii extrem de sărac să nu îți poți permite măcar un telefon cu cameră performantă cu care poți filma la o calitate destul de bună să îl încarci pe Youtube, iar dacă devine viral să încerci să mai faci și să îl monetizezi. Evident că dacă totuși să faci treaba să fie treabă investești banii în ceva și mai performant pentru calitate.

În toată această avalanșă tehnologică ce modifică de la un an la altul Internet-ul în mod dramatic, pentru unul ca mine care alege să se expună în mediul online prin scris, m-a frământat de foarte ori o întrebare simplă: "Merită să mai scriu?"

Pentru a putea răspunde corect la această întrebare am ajuns la concluzia că ar trebui să țin cont de două lucruri: 

1. De ce scriu și ce anume mă determină să o fac și dacă am ceva interesant de scris.

2. Dacă există cititori, adică lumea mai are timp de așa ceva.


De ce scriu?

În primul rând pentru faptul că îmi face plăcere, așa că ori de câte ori voi avea o idee ea se va transforma într-un articol. În al doilea rând este clar o motivație de a face bani din el. Nu mie nu îmi place să spun ca nu de-aia am activat adsense pe el. Dar am răbdare, nu mă omor ca banii să vină repede, ci vreau mai întâi să fac articole din ce în ce mai bune să evoluez, să învăț din anumite greșeli. 

Nu neg că sunt persoane care o fac pur și simplu din pasiune, dar pe de altă parte sunt și persoane care nu consideră muncă, inclusiv faptul de a scrie ceva, de a face Youtube sau alte activități. Sunt în total dezacord ei și le-aș spune că ar trebui să scrie și ei măcar unul, înainte de a-și da cu părerea în acest sens.

Mai există cititori?

Cu siguranță da, dovadă articolul meu depre jocul Coin Master. De când a fost lansat aduce vizite zilnic și au trecut până în momentul în care eu scriu asta nu mai mult de 10 luni. Există oameni cu preocupări comune și dacă s-a format o comunitate în jurul a ceva, fie chiar și un joc acest lucru este de exploatat. Dacă ai un blog cu format generalist așa cum sunt eu mă gândesc foarte serios să aplic pe viitor acest lucru și să mă adresez unor grupuri de oameni cu alte preocupări.

Fie că e vorba de călătorii, animale, pescuit, muzică, activități culturale, jocuri sau orice alt domeniu la care mă pricep nu voi ezita să scriu. Nu doresc să scriu subiecte politice, poate doar rar, dacă e ceva care m-ar frământa deosebit cum am făcut deja cu un articol anterior privind prezența la vot a tinerilor.

Mai consider deasemnea că întotdeauna vor fi oameni cărora le va plăcea să citească, deși mulți consideră că mai ales generația tânără nu mai este deloc interesată de așa ceva.Nimic mai fals, văd de multe ori în drum spre muncă tineri cu o carte în mână. Și dacă tot nu vrei totuși o carte tipărită, un blog poate fi o alternativă bună, așa că vreau să le spun celor care au talent la scris.



Concluzie

Indiferent cât de multe aplicații există răspunsul la întrebarea mea este: da voi continua să scriu și nu exclud nici eventuale colaborări cu persoane din diverse comunități care mă pot ajuta cu diverse informații sau poze/video dacă și ei au nevoia de a se face cunoscuți.

Și da și eu sunt un consumator de Youtube, dar sunt optimist și consider că și cititul unui blog are loc în viața unui utilizator de Internet.

Niciun comentariu: