Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

13 ianuarie, 2020

Sărbătorile, bradul și civilizația



De multe ori stau și mă întreb: ce să mai scriu. Păi cum eu scriu orice, cu mici excepții, nu am crezut niciodată că pentru a-mi veni inspirația e suficient să mă uit pe geam

Cârcotașii( nu aia de la Prima) o să spună că e poza de la începutul acestui articol e photoshop. Ce? Păi stai mă că trăiești în România, ai uitat?

Tot la noi e țara controverselor: între iubitorii de animale și cei care ar eutaniasa toți câinii de pe stradă că îi mușcă, între cei care iubesc "muzica" petardelor și cei care ar vrea interzise până și artificiile autorizate că le stresează prietenul necuvântător ( că cică o dă și în depresie zic ei), dar și între cei care vor brad natural sau artificial.

Există sigur pentru cei care preferă natural și varianta în ghiveci, dar cei care merg pe varianta clasică trebuie la un moment dat să se debaraseze de el.

Păi și în timp ce unii din cei care stau la bloc se chinuie ca niște cetățeni buni și conștiincioși să îl târască pe scări( și mai și mătură acele lăsate), alții mai șmecheri( asta doar în mintea lor)  se găsesc să îl arunce pe geam.

Dar ce să vezi traseul bradului aruncat de un vecin de la blocul de vizavi de mine soarta i-a surâs și nu a ajuns acolo jos unde angajații zeloși al primăriei l-ar fi băgat în mașina de tocat crengi și transformat în îngrășământ pentru flori sau peleți pentru centrale termice. 

Totuși mă bucur că trăiesc în țara asta. Păi unde mai vezi așa ceva? Doar aici, suntem unici. 

Acum serios, mă întreb: oare când ne vom civiliza? Nu știu, dar e destul de greu. Dar tot serios vă zic: civilizația poate fi plictistoare, cel puțin pentru mine, că te uiți pe geam și cine știe ce obiecte aruncate de sus prinse prin copaci mai vezi. Și uite poate poți scrie un articol despre asta. Unde mai pui că dacă ești youtuber și filmezi te-ai scos: faci milioane de vizionări și de ce nu și bani.





Niciun comentariu: