Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

11 decembrie, 2019

Banii pe net și donația


Vă salut!Sunt hotărât să vă spun o poveste. Din păcate este una tristă. Dar aș vrea să fie o lecție de viață pentru voi.

De mult am cochetat cu ideea de a face bani pe net și cu toate că nu am reușit prea mult chiar s-a întâmplat de câteva ori să intru în posesia lor.

Dar pe lângă toate astea, în căutarea mea de bani inevitabil s-a întâmplat să intru în contact în mod virtual cu tot felul de oameni, fiecare având povestea lui, bucuriile, dar și grijile sau problemele lor. Dacă pe unii mi i-am făcut prieteni, fie și că această prietenie a rămas în online, cu unii am avut și mici conflicte. Știți cum se spune, nu poți mulțumi pe toată lumea!

Nu despre prieteni vreau să vă vorbesc acum, ci despre o persoană care înscriindu-se pe un grup de Facebook creat de mine. Deși membri grupului ar fi trebuit să promoveze metode  de a face bani, respectiva persoană a postat niște articole pe care le scria pe un site pe care se câștigă bani și anume blastingnews ( cel românesc care în prezent nu mai există). Nu am sancționat-o ci doar i-am recomandat să spună și altora cum face. În plus deși am ajutat-o înscriindu-mă la acea persoană ca referal pe un site aceasta a refuzat la un site de al meu. Dar să nu vă gândiți că a fost o supărare chiar mai mare deși am mai primit ulterior refuzuri și ca să fiu cinstit și accept la câteva site-uri.

În prezent, și mă bucur că este așa, nu există vreun conflict între noi. Ba chiar din punctul de vedere ala Facebook suntem prieteni, pentru că da face parte din lista mea 

După cum spuneam am făcut bani din unele site-uri, din altele mi-am luat țeapă, dar per total am ieșit pe plus reușind de 2 ori prin Paypal cu banii obținuți să achiziționez produse de pe un magazin online.

Totuși spre cum știți unii din voi, dacă nu, aflați acum Paypal are o limită minimă de retragere pe card și comisioane destul de mari. Îmi rămăsese o sumă destul de mică prin care nu aș mai fi putut să achiziționez nimic și timp de mai bine de un an și jumătate acești bani stăteau acolo degeaba.

O întâmplare nefericită face ca acea persoană despre care vă vorbeam să aibă o nepoată grav bolnavă, având o tumoră malignă pe creier. Pe fetiță o cheamă Rebeca Cojocaru și are nevoie de bani pentru chimioterapie și radioterapie, iar cazul ei este suștinut  de Asociația "Salvează o inimă".


Cazul ei a apărut și în presa locală:


Cum o puteți ajuta: printr-un SMS la 8832 cu textul REBECA donezi 2 euro, dar am descoperit că au și opțiunea de plată prin Paypal.

Cazul m-a impresionat atât de tare și deși am avut micile  conflicte despre care vorbeam, este vorba aici de un copil nevinovat și sunt foarte bucuros că acei bani ai mei obținuți prin metode de a face bani pe net ce nu puteam să îi folosesc în vreun fel i-am putut dona, în cazul meu 4 euro. Trebuie să recunosc: cu greu am putut să mă abțin căci îmi venea să plâng atunci când am făcut gestul, amintind-mi de ceea ce a fost.

Aș vrea ca tu cel care citești să nu ignori acest caz, 2 euro nu este o sumă mare și o poți dona ușor printr-un simplu mesaj. Și orice conflict sau neînțelegere ai avea cu cineva nu te răzbuna pe un copil, te vei simți mult mai bine să ajuți!

Și mai poți face ceva: distribuie articolul pentru ca Rebeca să fie ajutată de cât mai multă lume și să poată zâmbi din nou!



Sursă foto: 







Donațiile se pot face prin SMS la numarul 8832 cu textul REBECA sau online https://salveazaoinima.ro/campaigns/rebeca-cojocaru/ O mulțime de lucruri inexplicabile se întâmplă în viață. Există cazuri în care oamenii nu numai că se îmbolnăvesc brusc, dar și se vindecă la fel de brusc. Principalul lucru este să nu iti pierzi speranța. Rebeca nu isi pierde speranta si lupta zi de zi cu zambetul pe buze in ciuda reactiilor adverse ala radioterapiei si chimioterapiei. Mii de mulțumiri celor care ne-au sprijinit atat financiar cât și emotional, nu am cuvinte sa va pot mulțumi. Doamne ajuta !!!

Publicată de Impreuna pentru Rebeca pe Miercuri, 11 decembrie 2019

Niciun comentariu: