Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

13 octombrie, 2019

Răsfățul aromelor




Dimineața a sosit, deschid ușor ochii și am o mie motive pentru a mă pregăti pentru o nouă zi, dar parcă din acest moment al zilei nu poate lipsi un lucru, exact acela de care am nevoie pentru a-mi da energia necesară și anume cafeaua.

Nici nu se poate să îmi încep mai bine ziua fără cafea așa că nu  îmi lipsește niciodată din casă.

Dar să nu vă gândiți că numai dimineața este un prilej de a bea cafea. Căci și acolo unde lucrez am un espressor de cafea și uneori se mai întâmplă să savurez o cafea și alături de colegii mei. Fie că este vorba de o cafea simplă, cu lapte, expresso, capuccino sau alte combinații nu sunt pretențios atunci. Din când în când e nevoie să ne încărcăm bateriile și la o cafea este momentul perfect să o facem, mai ales că ne mai și povestim una, alta. E momentul să mai socializăm și noi că în rest cu volumul mare de muncă nu prea e timp.

Dar faptul că am un espressor de cafea la locul de muncă, mi-a aprins dorința de a îmi cumpăra și eu unul deoarece până acum am folosit metode "clasice" pentru a o prepara.

Sigur alegerea unui astfel de aparat nu este o treabă tocmai ușoară și din acest motiv oferta trebuie studiată cu foarte multă atenție, așa că mă așez la calculator și încep să caut. Multe site-uri, multe oferte de studiat, o decizie deloc ușoară. 

În căutările mele m-a atras ca un magnet, un site care vinde ceea e care vinde ceea ce eu caut și care se numește...ați ghicit magNET.ro 

Site-ul nu vinde doar espresoare, dar nu m-am uitat prea mult pe alte produse. Țința mea era foarte clar stabilită. Dar asta nu înseamnă că voi nu puteți să vă uitați, chiar vă rog!

Evident că nu voi ține oferta numai pentru mine așa că vă invit chiar acum pe magazin online magNET.ro



În cele din urmă eu am ales un espressor automat Philips cu sistem de lapte LatteGo




De acum boabele proaspete de cafea se vor transforma într-o varietate de cafele cu ajutorul noii mele achiziții.


Ce mai rămâne de făcut acum: să mă bucur de o experiență cât mai plăcută, atât dimineața, dar și la ocazii speciale când invitații, prieteni sau rude se vor putea bucura și ei de savoarea unor cafele făcute de aparatul minune.

 Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019


Niciun comentariu: