Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

24 mai, 2019

Încalc GDPR-ul?


În urmă cu un an de zile pe 25 mai 2018, intra în vigoare regulamentul european cu privire la protecția datelor cu caracter personal, cunoscut pe scurt ca GDPR.

Cu siguranță acest act normativ are un impact foarte mare asupra tuturor. Practic aproape oriunde mergeți și orice ați face nu aveți cum să vă ascundeți de el. Fie că vă faceți un cont la bancă, vă faceți abonament la cablu, telefonie, participați la o tombolă, vă faceți un cont pe un site, vă faceți un card de fidelitate la un hypermarket, vă internați într-un spital, mergeți la un interviu de angajare etc. este vorba despre GDPR.

În căutările voastre pe net, v-ați dorit un lucru. Să aflați care este numele adevărat al youtuber-ului vostru preferat și anume Jimmy, cel ce vă uimește de fiecare dată, cu ale sale povești așa cum numai el știe să o facă.

Căutarea jimmy hex nume real, a făcut un lucru bun pentru mine așa cum am mai spus, ați nimerit pe blogul meu. Am mai spus într-un articol anterior că Jimmy a fost invitat de către Cristi Priză și a spus că îl cheamă Mihai, dar se pare că am observat de-abia acum că nu am fost deloc atent cu privire la două lucruri: 1. că în acel video pe care l-am menționat spunea că într-un video de-al său și-a dat numele complet și inclusiv adresa poștală unde fanii lui puteau să i trimită diverse lucruri și 2. că deși văzusem acel video nu am reținut acest detaliu. Acum știu și știți și voi, numele lui e Mihai Dimulescu.

Acum vă întrebați dacă poza pusă încalcă sau nu GDPR-ul. Ei bine nu, deoarece chiar el a pus la dispoziție aceste informații, iar vide-oul este public și disponibil pentru oricine așa că poza de la începutul acestui clip merge, nu e ilegală.Păi ce credeați.


Acest video îl puteți vedea mai jos:


Apropo, chiar la muncă acum câteva zile am avut un training despre GDPR, la început am fost un pic ironic pe Facebook referitor la subiect, dar a fost cât de cât interesant. Așa că nici vorbă să mă gândesc să îl încalc. 

Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să citiți mai multe regăsite pe pagina principală apăsând aici



Niciun comentariu: