Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

21 martie, 2019

Fantezii...meteorologice

Sursă foto: realitatea.net


Azi aș fi vrut să scriu din nou un articol despre ce căutări au mai dus la găsirea pe google prin care a fost găsit blog-ul meu.

Totuși voi voi face mai mult decât atât, deoarece una din căutările către blog-ul meu încât am decis ca pentru acestă parte , a doua din noua serie, să fac ceva mai special.

Prima parte o puteți citi aici:



În fine căutarea despre care vorbesc este "romica jurca tanara".


Nu știu cine a fost ciudatul și ce fantezii are, dar chiar nu mă așteptam la așa ceva. Oricum lumea e plină de ciudați în ziua de azi, deci nu ar trebui să mă mir. Totuși îmi vine să mă întreb ca youtuber-ul meu preferat, Andrei Cosmin, atunci când se miră de comentariile lăsate de unii la vreun video: " Ce dracului e în neregulă cu voi?" Și apropo de Andrei Cosmin : din peste 600 de afișări, fiind și căutarea cu care a strâns cele mai multe, nici măcar un click. Nu mă ajută afișările, ci click-urile ca să știți!


Țin să precizez că eu de mic, în mod întâmplător chiar eram pasionat de meteorologie și atunci când eram copil și mi s-a pus clasica întrebare: "Ce vrei să te faci când vei fi mare?"am spus odată că vreau să mă fac meteorolog, dar bineînțeles ca toți copii nu știam eu prea bine ce vreau.

Pe vremea când eu eram de-abia la grădiniță Romica Jurcă  era de multe ori cea care prezenta vremea fiind unul dintre cei mari specialiști în domeniu și pe atunci rubrica meteo era prezentată doar de meteorologi, nu de altcineva, iar eu de-abia așteptam să mă uit.

Nu ascund că și azi sunt pasionat și urmăresc prognozele destul de frecvent. Cunosc deasemenea destui termeni de specialitate, dar nu aș vrea să vă plictisesc cu ei.

Totuși hai să revenim și la celelelate căutări:

cele mai bune 10 hoteluri pentru familii din tulcea: o fi Google orientat spre rezulate cât mai exacte, dar nici chiar așa

vacantes en usi: în ce limbă o fi asta???

luminta - Am scris eu odata greșit numele Luminița și a și apărut la căutări, cu toate că am corectat destul de repede.

cursuri gratuite plătite de ue: nu prea m-am interesat de așa ceva, dar dacă știți poate îmi spuneți și mie, dacă tot e moca.

Acum cine știe poate mai fac și alte părți mai speciale nu doar să enumăr simple căutări că voi sunteți sursa mea de inspirație, serios!




Niciun comentariu: