Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

04 ianuarie, 2019

Promovez afacerile mici

Promovez afacerile mici



Promovarea prin advertoriale

În general fiemele mari apelează la advertoriale plătite, pentru a-și promova afacerea dând o sumă de bani celui care este dispus să facă acest lucru pe blog-ul său. 

Advertorialul este o prezentare a unei afaceri într-o manieră originală și este de fapt scrierea unui articol cu scopul de a atrage clienții. În același timp blogger-ul urmărește să își mărească și traficul pe blog-ul său.

Eu propun un model diferit

Ai o afacere/firmă mică? Evident nu ai tu bani să plătești advertorialul. Atunci ce ar fi să ți-l scrii chiar tu? Și atunci eu ți-l public gratis. Da, un adevertorial gratuit e soluția!

Am și o listă de cerințe pe care  trebuie să îl îndeplinească pentru a-l publica:


1. Trebuie să scrii un advertorial de minim 300 de cuvinte, fără limită maximă, dar recomand să nu depășească 500 de cuvinte.
2. Advertorialul va avea cel puțin o poză REPREZENTATIVĂ care va fi amplasată la începutul articolului sub titlu.
3. Advertorialul va conține între 5 și 10 cuvinte/ expresii cheie (bolduite în text), din care cel puțin o expresie cheie: de exemplu - magazin haine București; în caz în care nu conține îți voi solicita să introduci una în text.
4. Textul va fi scris corect gramatical.
5. Textul îmi va fi transmis în privat în format WORD: doc/docx

De ce țin la condiția 1: Un advertorial prea scurt va face să pierzi informații despre afacerea ta, iar unul prea lung va plictisi cititorii. Totuși nu resping unul mai lung dacă e captivant. De aceea limita maximă de cuvinte e o recomandare și nu o obligație.

De ce țin la condiția 2: pentru distribuirea link-ului pe rețele sociale (de exemplu Facebook), este nevoie de o poză care va apărea în postare. 

De ce țin la condiția 3: cuvintele/ expresiile cheie sunt indispensabile. Își recomand dacă ai expresii cheie mai lungi să folosești mai puține. Algoritmul Google pune accent acum pe expresii cheie, iar faptul că îți cer să ai cel puțin una, nu este pentru că vreau eu ci pentru ca articolul să aibă mai mari șanse să fie găsit la o căutare pe Google.

De ce țin la condiția 4: corectitudinea gramaticală va da o notă de seriozitate și va spori încrederea potențialului client.

După ce ți l-am publicat poți distribui prin orice metodă link-ul advertorialului, de câte ori dorești (Facebook - pagină personală și grupuri, mail, whatsapp etc).

Anunțul meu de pe publi24.ro - forma ințială a anunțului meu e aici, pentru că da am apelat și la metoda aceasta.

Acestea fiind spuse, îți urez succes în afacerea ta!


Niciun comentariu: