Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

05 ianuarie, 2019

Încă 5 căutări pe Google

Încă 5 căutări pe Google spre blog-ul meu


Nu am mai avut răbdare să fac un top 10 așa că  de data asta voi face un top 5, pentru căutări pe Google: 
1. bella vida by cnd holiday homes - am dat și eu pe google și ce credeți e un hotel din Florida! Wow! Nu m-aș fi așteptat la asta. Cu toate articolele mele din domeniul turismului.

2. cuvintele cheie pentru rețeaua căutare - Nu știu ce rețea e asta, voi știți?

3. imagini pentru with - Ciudățenie totală, chiar nu știu ce să zic.

4. laura vidra -  Am scris și eu pe google și am aflat că e o pictoriță, dar tot e ciudat că s-a ajuns la mine prin așa ceva

5. nume 5 în 1 - Parcă erau promoții 2 în 1 sau 3 în 1, dar așa ceva?!



Niciun comentariu: