Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

14 ianuarie, 2019

Poveste din cuvinte cheie

Poveste din cuvinte cheie

Într-o zi un youtuber original poveștește de o limbă ciudată pe care o folosea el când era în satul său natal și dă de exemplu omrie zulu. Jimmy își zice el. Probabil îl știți pe Jimmy cu poveștile lui. Mă uit tot timpul la el când postează. Nu știu care e chestia, dar tâmpenia asta  de căutare a ajuns în topul celor pentru blog-ul meu, aducându-mi fabuloasa performanță de 10 click-uri.

Și dacă Andrei Cosmin știu unde stă, pe Jimmy nu l-am reperat. Aș vrea eu să știu să pot să spun la toată lumea și să se adune atât de mulți oameni care să vrea să îl caute, să fie mai ceva ca la ziua Izabelei, dacă vă mai aminți de ea. Oricum pace la canguri, asta așa pentru cine știe ce vorbesc. Nici unde stă Selly nu știu, dar unii văd că ar vrea să știe și asta.

Cum am scris eu ceva de tricourile lui Jimmy și de o melodie rock, lumea caută tricouri rock, dar nu o să găsească la mine. Nici măcar rocker nu sunt.

Și dacă despre Mihai Vînătoru și Marian Rujoiu am scris, cine o fi Cătălin Tudosă? Să caute alții pe google, eu scriu nu caut.

Credeți că mă opresc aici? Sub nici o formă aberez în continuare fără sens plictisit. Și deși blog-ul meu se încăpățânează să nu aibă vizite prea multe și eu mă încăpățâney să nu caut "firme seo bucuresti", au avut alții grijă să caute pentru ei. Oricum nici măcar la firma lui Vînătoru nu am apelat eu. A recent s-a înființat chiar și o școală de SEO, păi acum îți iei și diplomă în așa ceva.

Nu mai bine caut eu cum ascund ip, sau nu că știu că se face cu un VPN, dar ăla costă și sunt zgârcit, deși nu costă mult de ce aș da eu bani. Nici măcar domeniu pentru blog nu mi-am luat. Mă chinui eu de unul singur.

Unii sunt interesați de CV-ul Gabrielei Firea văd. Căutarea "gabriela firea CV" e și ea pe listă. Sigur eu nu îl am dar Google m-a dat la rezulate. De ce numai el știe.

Am și eu o curiozitate: e lumea atât de interesată să comande ghete online? Păi atâtea căutări cu ghete am: ghete de fotbal, ghete de fotbal copii, ghete de fotbal de copii, ghete de fotbal online, ghete de fotbal originale, ghete de fotbal penntru copii, ghete de lac, ghete de munte, ghete fotbal, ghete fotbal 2018, ghete fotbal 41, ghete fotbal bucurești, ghete fotbal copii, ghete fotbal copii online, ghete fotbal noi, ghete fotbal online, ghete fotbal online copii, ghete fotbal original, ghete in vis, ghete lac, ghete mei, ghete munte, ghete negre, ghete online de fotbal, ghete online fotbal, ghete originale fotbal, ghete pentru ploaie.

Da, da știu că nu o să citiți toată lista asta, dar măcar gândiți-vă că eu am stat să scriu, ce vouă vă e lene să citiți? Și apropo de ăștia cu ghetele din vis și eu cred că o să visez ghete. Ba chiar mă gândeam să scriu un articol despre asta. Despre ghete, nu despre vis cu ghete. În caz că nu v-ați prins.

Și apropo de vise au mai căutat unii și ''prieten în vis'', dar și mai ciudat "pește congelat în vis". Mă întreb oare de ce dacă există atâtea site-uri cu semnificația viselor, cum au ajuns ăștia la mine. 

Eu tot mă gândesc cum să fac bani mulți cu blog-ul ăsta, dar nici o șansă să fac. Și alții vor să facă, cine nu vrea? De-ai au și căutat asta. E adevărat că am scriu eu despre bani pe net, dar despre metode de a te îmbogăți nu.

Așa e că v-am plictisit rău de tot. Dacă mai aveți răbdare mai am de povestit Insula Corfu din Grecia, că eu dacă mi-ați citit blog-ul, ăia câțiva care a făcut-o până acum știți că am vizitat-o. Când voiam să fac eu articol am găsit o bloggeriță, Vulpița Călătoare își zice și a scris un adevărat roman despre această destinație. Dacă vi se pare mult ce scriu eu acum, atunci citiți-l pe ăla. Dar e și o veste bună, articolul are și poze, spre deosebire de ăsta. Dar acum pe bune ce poze să pun aici?

Știu că ați fi vrut voi cuvinte mai puține, cum a căuat cineva, dar măcar dacă tot ați avut răbdare și ați ajuns până aici, fie că vă plac sau nu hai să vorbim despre pisici. Cum am scris eu despre o pisică neagră, o bloggeriță de fapt care își spune așa, totuși nu cum m-aș fi așteptat să o caute pe ea lumea, au fost interesați de produse pentru pisici. Până și hrană câini e printe interesele unora ce au dat de mine. Dacă va vrea vreun magazin cu hrană pentru animale de companie să le scriu vreun advertorial îi aștept. Căutările astea îmi dau idei. Sau poate inventează careva ghete pentru pisici și scap fac 2 în 1. Apropo au căutat unii  "nume 5 in 1" și "nume 3 in 1". Ciudat, dar mai sunt și din ăștia

Și dacă tot ați citit atât de mult, mă opresc aici că nu aș vrea de nervi să spargeți monitorul sau să dați de pământ cu telefonul sau tableta. 





Niciun comentariu: