Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

11 ianuarie, 2019

Alte 5 căutări pe Google

Alte 5 căutări pe Google


Tot caut să văd ce mai caută lumea pe Google să dea de mine și trebuie să recunosc că rămân surprins de fiecare dată. Nu aș spune chiar că rămân cu gura căscată, dar nici departe nu sunt.

Așa că hai să vedem alte 5 căutări

1. cronicile craciunului online - ce o mai fi și asta că eu sigur nu am scris așa ceva? Habar nu aveam că e un film , că eu nu sunt cinefil

2. cifra rude magic - Cică e o melodie a trupei canadiene Magic numită "rude". Vă mulțumesc iar că mi-am îmbogățit cultura generală! Și culmea la radio am mai auzit-o de ceva ori, dar nu știam cum se numește. Cu cifra nu știu care e treaba.




3. conserva caini - (sau câini la conservă???)  Sper ca iubitorii de animale în special cei de câini să nu mă urască, doar glumeam. Apropo de iubitorii de animale e un grup pe facebook foarte tare: Iubitori de animale si natura   

4. imagini haioase cu scris sau imagini haioase facebook - păi căutați pe facebook la mine nu găsiți

5. salvare muzică de pe youtube - Nu e la mine nici o metodă de convertire în format MP3 sau de salvat videoclipul ca atare, dar cum ați căutat deja nu vă spun just google it! sau keep calm and google it! ci keep google it! Sunt multe site-uri care vă ajută





Niciun comentariu: