Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

19 decembrie, 2018

Cum mă mai găsește lumea pe Google

Alte 10 căutări ciudate care duc spre blog-ul meu


Am scris eu recent un articol despre ce a căutat lumea și în mod ciudat le-a afișat blog-ul meu. Acum aveți partea a doua.
  1. îndrăgostiți pentru totdeauna - chiar nu știu ce legătură are cu blog-ul meu, dar așa am aflat că este titlul unui film. Și nu, nu e telenovelă...cred.
  2. vreau să fac avort - e adevărat că am scris eu un articol despre subiectul cu avortul , dar nu aș da vreodată sfaturi despre așa ceva
  3. mihai petre - nu am scris nimic despre el, dar alogoritmul combină cuvinte din articole diferite
  4. fuji eterna - de la articolul despre Japonia mi se trage sigur
  5. residence aia de mà - ce o mai fi și asta???
  6. te-n gura vijai tricou - nici nu s-au lansat bine tricourile lui Jimmy Hex că e blog-ul meu găsit după articolul la canalul său de povești
  7. misiunea casa - cea mai grea misiune, clar
  8. dus tip ploaie - păi mai bine fac duș direct în ploaie că e gratis (bine, doar vara, evident)
  9. geanta pisica - dacă pisicile voastre vor genți nu găsiți la mine, poate în altă parte
  10. peste congelat in vis - nu știu ce vise aveți voi, dar unii visează pește congelat, interesant.

Niciun comentariu: