Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

25 noiembrie, 2018

Casa și importanța acoperișului

Casa și importanța acoperișului


Elementele unei case

Casa este locul nostru unde ne vom petrece momentele noastre de intimitate și cu siguranță că ne dorim cu toții ca totul să fie perfect și să ne simțim cât mai confortabil în ea.

O casă este constituită din mai multe elemente, fără de care nici măcar nu  putem să ne imaginăm una.

Când ne gândim la elementele unei case primul lucru ce trebuie luat în considerare este fundația. Ea trebuie să fie solidă altfel toată contrucția riscul să se prăbușească e mare.

Al doilea element sunt zidurile. Acestea sunt cele care delimitează camerele și celelalte încăperi și deasemenea este foarte important ca pereții să fie bine construiți și drepți. 

Urmează apoi ușile și ferestrele, făra de ele nu se poate. E normal în casă trebuie să intri pe undeva asta e clar. Iar ferestrele sunt elemente pe care orice casă le are.

Ultimul element, dar nu cel din urmă este acoperișul. Acesta este atât un lucru esențial din componența casei, dar poate constitui și un element estetic. 

În continuare despre el m-am decis să vă povestesc în continuare pe larg.

Acoperișul pentru casa mea de vis


Recent, când am fost pus în situația de a alege un acoperiș pentru casa pe care o construiesc, acest lucru nu a fost unul ușor, mai ales că sunt o grămadă materiale pentru a construi diverse de tipuri de acoperișuri: tablă, țiglă metalică etc.

Când vine vorba de acest element al unei case contează enorm și aspectul practic și aspectul estetic. Și bineînțeles că nu puteam nici eu să nu țin cont de aceste două lucruri.

Cum casa este una destul de înaltă din punctul meu de vedere, pentru aceasta cred că se pretează un acoperiș cu țiglă metalică. În plus se potivește și cu sistemul de burlane pe care l-am ales pentru colectarea apei de ploaie și așa cum am fost sfătuit și de alții. 

Deasemenea, spre deosebire de tablă țigla metalică este mult mai durabilă. Evident că știu că există și tablă de calitate, dar am construit o casă durabilă și nu îmi doresc sub nici o formă să fiu nevoit să o schimb prea curând.

Odată ce am rezolvat cu criteriul practic, mai rămâne să mă gândesc și la a doua parte, așa cum am spus mai devreme și anume la criteriul estetic.

Din ceea ce am observat majoritatea caselor construite cu acoperiș de țiglă metalică folosesc o nuanță roșu cărămiziu.  Nu am înțeles de multe ori această preferință, dar mai mult ca sigur acest lucru are legătură cu faptul că eu de felul meu în general sunt un tip excentric, iar dacă mulți fac într-un fel eu trebuie să fac invers.

Așa că nu e de deloc de mirare că nu am dorit să astfel de culori pentru acoperișul meu și am vrut, evident să caut altceva.

Nu a fost o decizie ușoară, dar am studiat enorm de multe oferte. Mie personal chiar îmi place să fac asta și să nu mă grăbesc ca să nu îmi pară rău mai târziu de alegerea făcută. În privința alegerii culorii ținând cont și de design-ul casei m-am decis la o nuanță de albastru.

Nu ascund deloc acest lucru, vreau ca lumea să treacă pe lângă casa mea și să o admire și acoperișul să sară în ochi. Și cu albastrul meu nici nu mă îndoiesc măcar o clipă că voi reuși acest lucru. Mai ales că toți vecinii mei au acoperiș roșu.

În cele din urmă din aceste multe oferte de acoperișuri m-am decis asupra unei din ele. Puteam să aleg doar materialul, dar după ce m-am gandit un pic mai bine, am ales un sistem complet. Dacă tot există sisteme gata făcute de ce să mai compic.

Ar fi trebuit să stau să caut eu materiale.

Sistemul de acoperiș din țiglă metalică găsit se potrivește în sfârșit așteptărilor mele cât și cu design-ul casei pe care o construiesc.
Dacă sunteți curioși cam în ce fel va arăta acoperișul casei mele vă puteți uita mai jos. Nu știu ce credeți voi, dar așa cum v-am spus majoritatea preferă nuanțe închise de roșu.

Nu trebuie neapărat să fie acestă nunță din poză, dar albastru să fie. Poate chiar unul ceva mai deschis să iasă și mai mult în evidență de ce nu?




Acum că am ales un acoperiș cum sunt convin scă nu mai au alții de-abia aștept să locuiesc și să mă bucur de casa mea. Acum vă rămâne și vouă în cazul în vreți să vă construiți la rândul vostru o casă un acoperiș așa cum vi se potrivește.

Site-ul de pe care am luat oferta de acoperișuri dă posibiltate clienților să încarce recenzii video pe care le puteți vedea și dacă sunteți mulțumiți de serviciile oferite puteți la rândul vostru să faceți o recenzie. Și eu mă gândesc să fac acest lucru, dar mai vedem.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018.









Niciun comentariu: