Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

15 octombrie, 2018

Visul meu arhitectural

Visul meu arhitectural


Îmi iubesc mult orașul și cartierul în care trăiesc și faptul că demult aproape de zona în care locuiesc există un teren viran pe care îl văd zilnic și faptul că ar fi putut fi transformat în spațiu verde( acestea devin tot mai rare din păcate) și chiar într-un parc în care oamenii de toate vârstele să se poată relaxa m-a frământat mereu. Dar am constatat că mi-ar fi dificil să iau legătura cuautorititățile. O audiență la primar se obține foarte greu și deja acesta avea agenda încărcată. Nu are relevanță cred unde locuiesc ci lucrul interesant pe care vi-l voi povesti. Sunteți curioși nu? Păi citiți în continuare și veți afla totul.

Am avut un vis

Totuși dacă în realitate nu s-a putut realiza întâlnirea cu primarul, am avut într-o noapte un vis trăsnit.

Cum mă plimbam eu fix întâmplător în jurul primăriei, căci avusesem o zi liberă și aveam chef de plimbare și nu știu de ce drumul meu trecea pe acolo, la un moment dat aud agitație din clădire. Ce se întâmplase?  Cineva dăduse un telefon și spusese că în clădire se află o bombă. Ce să îi faci? Nu scapi nici în vis de nebuni, nu e destul că mă tot întâlnesc.

Întâmplarea face ca primarul să nu fi ajuns la serviciu și se pregătea să intre tocmai când se dăduse alarma, iar până atunci nu sosire nici măcar echipajele de intervenție să verifice clădirea îl văd pe primar. 

La un moment dat îmi vine ideea să mă duc să vorbesc cu el. Îmi zic în gând: tot nu aveam vreo șansă să intru în audiență și acum poate are timp se mă asculte până se rezolvă problema cu alarmă.
Mă apropii încrezător de el și îi spun:
- Bună ziua domn' primar. Aveți puțin timp să vorbim. Aș vrea să discutăm ceva, dacă nu e prea mare deranjul.
- Bună ziua. Da ce ce doriți?
- Știți de mult timp îmi doream să discut cu dumneavoastră, dar niciodată nu am reușit să ajung în audiență, așa că până se rezolvă cu bomba m-am gândit că vă pot spune propunerea
La început s-a uitat un pic cam distant la mine, dar totuși mi-a spus:
- Bine, spuneți-mi despre ce e vorba!
- Șțiți terenul acela viran, nu chiar departe de primărie. De ceva timp mă gândesc că ar putea să fie amenajat un parc acolo.
- Știu și eu, am avut multe pe cap și nu am inclus în planurile mele acel teren. Știți chiar este multă treabă pe aici.
- Da înțeleg că este foarte multă treabă, dar totuși o putem rezolva cumva? Eu am găsit întâmplător pe Internet o firmă care se ocupă de amenajări și printre serviciile lor se numără și planurile urbanistice. Așa că m-am gândit că e perfect.
Îmi scot telefonul din buzunar încrezător, deschid site-ul firmei și îi spun:
- Uitați acesta este site-ul și se ocupă printre altele cu amenajările urbanistice. Eu mă gândesc la un plan, în care să punem accentul pe natură. Eu iubesc foarte mult natura și cred că știți și dumneavoastră bine că spațțile verzi au devenit o problemă. O să ajungem să ne sufocăm.Putem planta copaci sădi flori și pune gazon. Am și un prieten peisagist și m-ar ajuta mult pe partea asta. Nu sunt eu eu e adevărat un mare expert în domeniul arhitecturii, dar cred că mă pot descurca să fac un plan. Nu voi neglija nici mobilierul urban, cum ar fi băncile, chiar am găsit diverse modele moderne și aspectuoase prin magazinele de specialitate. Este suficient loc să amenajăm și un loc de joacă pentru copii. Se vor bucura mult copiii, sunt sigur de asta. Putem construi chiar și un teatru de vară unde să se țină spectacole în aer liber. Sigur oamenii vor fi încântați.
- Interesant. Chiar am fost contactat de aceștia în vederea realizării de planuri urbanistice, dar au omis partea cu parcul. Uitați ce vă propun: Lunea viitoare sunt puțin mai liber. Puteți veni pe la ora 10:00 cu un proiect. Să îl aduceți și pe prietenul dumneavoastră peisagist și să contactați și pe cei de la firma de amenajări să le spuneți să trimită un reprezentant să vină la întâlnire și împreună putem discuta proiectul.
- Vă mulțumesc mult domnule primar!
- Deci rămâne cum am stabilit. Haideți că trebuie să intru la birou, se pare că se poate intra acum. Să aveți o zi bună.( între timp alarma se dovedise una falsă)
-  O zi bună și dumeavoastră și serviciu ușor și încă odată vă mulțumesc.

În gândul meu acum: "Aș vrea tare mult să aflu cine este micul "terorist". ". Și într-adevăr aveam de ce că dacă nu dădea el alarma falsă nu aveam eu ocazia să mă întâlnesc cu primarul. 

Să revenim totuși la realitate

Tot ceea ce v-am povestit fiind  numai un simplu vis s-a și terminat. Am încă regretul că nu am ocazia să îmi prezint primăriei planul meu . Și visul meu chiar are apsecte reale. Chiar îmi place natura și sunt tot mai supărat că spațiile verzi dispar pe zi ce trece. 


În plus există un lucru real, firma despre care am discutat în vis cu domnul primar care activează pe territoriul Capitalei și a Județlui Ilfov. Se numește AIA Proiect.Cine știe, poate într-o zi voi reuși să fac acel vis o  realitate sau mă gândesc că poate și voi aveți proiectele voastre și aveți mai mare trecere pe la primărie. Puteți să vă amenajați faceți proiect pemtru amenajări de clădiri, parcări și deasemenea aveți servicii de amenajări/reamenajări interioare, deci o gamă largă de servicii. Puteți accesa link-ul următor pentru a vedea proiectul:  arhitect Bucuresti 

În fotografia de mai jos puteți vedea una din simulările de amenajare a spațiului din de pe o stradă:





Dacă însă aveți nevoie de un altfel proiect, pentu că doriți să vă construiți o casă așa cum vă doriți puteți intra pe link-ul următor: proiecte de case

Ca o concluzie: eu rămân optimist că voi reuși să îmi duc la îndeplinire proiectul meu într-o zi, iar dacă voi aveți proiecte și le puteși deja pune în practică, nu mai stați pe gânduri căci aveți un partener de nădejde în relizarea lui.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018.

Niciun comentariu: