Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

28 octombrie, 2018

Aventuri dobrogene

Aventuri dobrogene


Cei care mă cunosc știu că printre pasiunile mele se numără călătoriile.

Chiar îmi doream un sejur mai lung în Delta Dunării, cu gândul de a avea parte de aventuri. Am fost eu nu demult acolo într-o excursie de o zi, dar acum vreau mai mult.

Habar nu aveam, deși îmi închipuiam eu să existe o agenție de turism specializată pe turismul de aventură. Curios din fire, dau să caut pe Google turism de aventură și găsesc site-ul agenției Extreme Travel. Perfect, zic eu! Uite o agenție pe nișa asta.

Mă uit și văd că au un program pentru Delta Dunării și Munții Măcin.

Deocamdată după asta mă gândesc că ar fi bună după asta și o excursie pe Vârful Moldoveanu. Mă gândesc că v-am făcut curioși așa că intrați aici: ascensiune Vârful Moldoveanu

Au ei și circuite safari, dar mă gândesc că încă nu sunt chiar așa curajos, cel puțin nu încă poate pe viitor îmi va veni curajul, deci agenția rămâne printre opțiunile mele în caz că îmi vine vreo idee.
Un priten mi-a spus că el s-ar duce în safari. Bravo lui, e curajos!


Poate într-o zi voi fi pregătit să văd așa ceva live. Deocamdată lei am doar în...portofel.


Și totuși când te uiți la cei din poză par prietenoși, hai că nu ar fi așa rău nu? Evident că nu.

Și dacă tot vorbim de Africa, poate de ce nu să cuceresc și eu Kilimajaro? 
Doar glumeam, nu sunt eu alpinist.


Dar să revenim.În Munții Măcin nu am mai fost și zic de ce nu? Păi să vezi acolo aventură. Dacă mă pierd și pe acolo și mă caută toată lumea. Păi poate apar și la știri devin vedetă.

Când vine vorba de Deltă auzisem eu de celebra Mila 23. Păi ce eu să nu ajung acolo? Și să vizitez mult mai mult din Deltă, să văd toate păsările. De exemplu data trecută nu am ajuns la pelicani, vreau să îi văd neapărat.

Uitându-mă pe program găsesc un cuvânt nou: trekking. Imediat mă întreb: ce naiba înseamnă? Păi eu nu am mai auzit de așa ceva. Poate fac ăștia alpinist din mine, că tot vă spuneam că nu sunt. Caut eu pe wikipedia și mă liniștesc: nu e alpinism, înseamnă să mergi pe picioarele tale nu cu vreun mijloc de transport. Grozav, șă vedeți ce condiție fizică îmi fac acum când voi urca pe Vârful Țuțuiatu, ăla de care știți și voi dacă nu ați lipsit de la ora de geografie că e cel mai înalt din Munții Măcin. Păi așa mă antrenez pentru Moldoveanu, că așa am zis că e următoarea mea destinație.

Voiam eu numai Deltă, dar nici Munții Măcin nu sună rău. Pentru mine oricum e ceva inedit.

Acum poate vă apucă pe voi cheful de Safari. Păi dacă vă apucă cine vă oprește? Poate pe viitor ajung și prin Asia, America centrală și de sud și ce mai au pe acolo cei de la agenție. Deocamdată încep cu Munții Măcin și apoi Vârful Moldoveanu. Eu zic că e bine!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018










Niciun comentariu: