Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

26 mai, 2018

Luminița Tudosă și interviurile

Luminița Tudosă și interviurile 

 

Nu de mult timp o prietenă virtuală de a mea Luminița Tudosă și-a facut blog Magia Cuvintelor. Printre articolele pe care le scrie pe diverse teme, ea s-a hotărât să acorde și interviuri. Nu că aș vrea să o laud, dar sunt făcute profesionist și ar face invidioși un pic chiar și jurnaliști de profesie.

Interviul cu mine


Unul dintre interviu este despre mine și blogul meu, pentru că și-a propus să mă ajute și să îl promoveze și îi sunt recunoscător pentru acest lucru. Îl puteți citi dând click pe: Interviu Cosmin Petre

Interviul despre Castelul din Banloc



Una dintre ambițiile mele este de a atrage atenția despre degradarea unor monumente, printre care și Castelul din Banloc. Luminița a luat și un interviu Alinei, o fată din localitatea Banloc, o altă prietenă a mea. Pe Alina am cunoscut-o tot pe Facebook și am fost impresionat de faptul că a creat o pagină de Facebook dedicată castelului. Pentru interviu dați click pe Interviu Alina

Interviu cu o altă Alina și cărțile Usborne


Un alt interviu este cu o prietenă a Luminiței pe care, în mod surprinzător o cheamă tot Alina. Ea este Independent Usborne Organiser și i-a prezentat Luminiței niște cărți pentru copii și pentru că au impresionat-o s-a hotărât să îi ia un interviu pe care îl puteți citi dând click aici


Interviu cu...Inna

Nu, nu este Inna care vă gândiți, este tot o artistă Inna Lotokovska, dar nu cântă ci face biscuiți personalizați. Probabil că ați auzit de expoziții de artă în ciocolată și de ce nu s-ar face artă și cu biscuiți. Și pentru că nu doresc să vă stârnesc mult curiozitatea citiți chiar aici interviul.


Biscuții personalizați ai Innei


Interviu cu Maria Agurița...bloggerița



O bloggeriță din Constanța, cu o poveste interesantă foarte pasionată de ceea ce face. Citiți interviul cu ea aici

Interviu cu Maria Ciorici

Maria Ciorici

Maria Ciorici este o tânără basarabeancă, pasionată de poezie și de muzică. Ea a dedicat poezii solistului de la Carla's Dreams. Citiți interviul aici

Interviu cu Ștefania Toma


Locuind în Roșiori de Vede și pasionată de hand made ca și Luminița vă așteaptă să îi descoperiți creațiile https://magia-cuvintelor.ro/2018/06/16/interviu-cu-stefania-toma-creator-de-frumos/  



Eu sper că v-am convins de talentul ei și poate de ce nu să vă doriți și voi să îi acordați interviuri! Poate vă faceți cunoscuți, cine știe...
Și încă ceva: dacă ea mi-a făcut reclamă de ce să nu îi fac și eu ei. Vizitați-i pagina de Facebook de figurine din ipsos Lumy's Crafts 

Handmade


Update: Între timp Luminița a mai luat interviuri și altora, iar în urma participării la concursul SuperBlog a început să ia interviuri și altora care au particpat.

Interviu Almona Țilea - primul interviu cu un superblogger

Vor veni și celelalte cât de curând! Fiți pe fază!



Niciun comentariu: