Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

28 aprilie, 2018

O melodie rock surprinzătoare

Nu sunt rocker


Eu nu sunt rocker, dar sunt și situații când apreciez anumite melodii dacă acestea sunt de calitate. În general ascult orice gen de muzică și este suficient să îmi placă respectiva melodie fără a avea vreun criteriu după care să mă ghidez.

În continuare vă voi prezenta o melodie rock ce m-a surprins.

Melodia "Flori de mai" a trupei Alternosfera


De multe ori eu mai ascult melodii pe telefon. Astăzi, cu ajutorul Youtube poți găsi aproape orice. De multe ori la sugestii apar și diferite formații sau melodii pe care nu le știam. Așa s-a întâmplat și în acest caz. De obicei melodiile rock sunt puțin melodioase și pun accentul pe forță în interpretare și de multe ori agresivitate din punct de vedere muzical. Sau poate cel puțin așa le percep eu. Există și genuri mai soft, dar în general muzica rock este mai "zgomotoasă".

Această piesă pe care întâmplător am găsit-o este una bine lucrată din punct de vedere instrumental și surprinzător pentru mine melodioasă având un ușor efect de relaxare. Cel puțin eu așa am perceput-o. Vocea și interpretarea solistului sunt liniștite, spre deosebire de majoritatea cântecelor unde vocea este răgușită mai mult sau mai puțin se cântă în forță și uneori chiar se urlă.

Versurile nu mi se par deosebite, sau poate nu m-am străduit eu să le înțeleg, dar cel mai mult contează starea pe care mi-a creat-o ascultând-o. Și dacă în momentul în care scriu acest articol tot se apropie luna mai...cred că se potrivește cumva.

Ascultați și voi chiar acum piesa! Sper să vă placă.

Niciun comentariu: