Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

21 august, 2019

Viața bate...TNR



Eu stau în București. Poate că unii știți asta. Și în acest minunat oraș, avem o minunată primăriță Gabriela Firea. Dar nu e cazul să v-o mai prezint, că o știți voi.

Cu siguranță știți că e deja la modă după de timp de mai bine de 2 secole noi oamenii ne-am bătut joc de planetă, am poluat-o și am consumat resursele până aproape de epuizare să o protejăm, ba înlocuind plasticele cu tot felul de materiale biodegradabile, ba impunând norme de poulare pentru omniprezentele autoturisme.

Și revenind la primărița noastră cea tare și puternică ce a ținut cu tot dinadinsul să ne demonstreze ce poate, că o femeie poate domnule să administreze o capitală ajungem și la taxa pe care a impus-o mașinilor ce nu sunt înmatriculate în București/Ilfov. Nu mă înțelegeți greșit cu ce am spus, nu sunt misogin, chiar deloc. Mă jur pe ce vreți voi. 

Taxa asta de poluare nu e cică vreo taxă de drum, dar noi deja ne sufocăm în orașul ăsta, nu mai putem respira. Pe bune, de-aia dăm fuga, evident cu tot cu factorul nostru de poluare după noi, pe undeva pe la munte. Păi ce nu-i așa iarbă verde, grătare și iar fum, de la mici. În rest aer curat...clar.

Dar ce să vezi să nu cumva să ne polueze alții. Vrei în Capitală? Păi plătește! Și nu avem nimic cu voi ceilalți, dar în centru e și mai și: nu ai Euro4 plătești și tu. Cu Euro 1 și 2 nici nu mia vorbim, acolo nici bucureștean să fii, s-a stabilit...nu ai voie, clar, trebuie să respirăm.

Dar pe lângă toate pe care vi le-am spus, mai știu un lucru: "Că e" niște băieți puși pe mișto. Pe bune, chiar îi știți și voi le zice Times New Roman sau pe TNR. Dacă mai sunt unii care încă mai cred că Times New Roman e doar o denumire de font să dea un "sărci" pe "goagăl" sau pe FB.

Azi am avut o experiență legată de ei și începusem să cred că nu văd bine și să că trebuie să îi fac o vizită medicului oftalmolog, pentru cei care nu știu, e doctorul ăla la care te duci dacă ai probleme cu vederea. Că cică primarul de la Comarnic, are el tupeul să pună taxă la șmecheri. Adică fix la noi ăștia miezul, cei din București și Ilfov, că în drumul nostru spre grătar îi poluăm lui orașul. 

Citesc acest titlu pe site-ul Digi24:"Primarul din Comarnic vrea să pună vignetă pentru șoferii București și Ilfov". Nu, chiar nu m-au înșelat ochii, băieții de la TNR nu au scris nici un articol de-al lor. E real, chiar cineva are tupeul să îi dea peste nasul demult sus ridicat primăriței noastre. Cât de tare!


Acum deja mă gândesc că am alternative să ajung la Sinaia, Predeal, Brașov etc: fie iau trenul că liniile astea oricum sunt de mult cu trenuri private și nu întârzie așa cum e cazul CFR, sau așa cred fie merg pe rute ocolitoare. Deși nu pot fi sigur că nu or să prindă și alții tupeu să pună vreo vignetă că cică așa i-ar zice la taxa asta cum vedeți și în articol.

Nimeni nu prea are cum să combată această taxă că cică suntem cetățeni europeni și avem drepturi(inclusiv de a respira aer curat), deși eu nu știu de ce cred că e vreo metodă de a mai scoate bani din buzunar de la oameni. Sigur e doar o impresie, nu are cum. Defapt UE, are grijă de noi cetățenii europeni să nu ne sufocăm. Că asta e la cică modă și în alte capitale europene.

Dar până la urmă întrebarea care se pune este: ce oamenii din Comarnic nu sunt și ei europeni? Păi dacă noi dăm cu mașinile buluc peste ei să plătim zic. Să nu mai treacă toți șmecherii pe acolo, să-i sufoce. Și uite așa băieții de la TNR își bagă unghia în gât că ce ar fi putut ei să inventeze, a devenit realitate, că știți vorba aia "viața bate filmul", dar azi putem spune așa: "Viața bate...TNR"

Dacă v-a plăcut acest articol vă invit să citiți mai multe regăsite pe pagina principală apăsând aici






Niciun comentariu: