Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

08 decembrie, 2018

Luminițe, luminițe și luminițe

Luminițe, luminițe și luminițe


Pentru că tot se apropie sărbătorile de iarnă azi am decis să scriu ceva despre luminițe.

În această perioada sunt peste tot, pe bulevardele din orașe, prin vitrinele magazinelor, împodobesc casele pe dinafară sau în brazii de Crăciun.

Poate vă întrebați: oare ce l-a apucat pe ăsta de a scris de 3 ori în titlu acest cuvânt? Păi de ce nu dacă luminițe înseamnă 3 lucruri.

Trei înțelesuri ale cuvântului "luminițe"

Primul vi le-am spus deja. Sunt acele beculețe decorative care fac atmosferă în perioada sărbătorilor de iarnă.

Două sau mai multe fete cu numele Luminița. Și eu și Alina avem câte una a noastră. Cum care Alina? Secret nu vă spun! Vă dau un pont: am mai scris eu ceva despre ea pe blog. Dacă ai răbdare să citești articolele mele din urmă, îl vei găsi cu siguranță.

Mai există un sens al acestui cuvânt: cică ar fi niște flori. Habar nu aveam de asta. Așa că dacă te cheamă Luminița, chiar dacă acum Crăciunul stă să vină, cândva cu o săptămână înainte de Paști de Florii trebuie să faci cinste, ce credeai că scapi?





Niciun comentariu: