Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

08 aprilie, 2014

Puterea unui link

Puterea unui link

Eu și banii pe net


Nu mi-am dorit întotdeauna să fac bani pe net, dar am avut anterior o tentativă de a face bani.Un prieten mi-a povestit despre Lyoness cea mai mare comunitate de cumpărători din lume, dar mai departe m-am lovit de scepticismul celor din jur și am renunțat ușor, poate prea ușor.

Dar ideea de câștig a rămas acolo undeva.Între timp pe mail am primit o invitație la sondaje plătite online de la daedalus.Dar aceștia nu prea dădeau sondaje și nu am continuat deși contul meu este activ și acum.


Link-ul de la viespar și ce a urmat.

Însă lucrurile s-au schimbat radical în momentul în care, undeva pe net într-un comentariu am dscoperit un link. Era un link de inscriere pentru viespar, o platformă de microjburi (taskuri).Curiozitatea m-a împins să îmi fac cont pe data de 31 martie 2013 și așa a îceput totul.Site-ul a fost înființat la inițiativa unui tânar, absolvent de ASE pe nume Mihai Vînătoru ce ulterior am aflat că are aceeași vârstă cu mine.Platforma viespar presupune deasemenea și construirea unei echipe și netul oferă posibiltăți multe de promovare.Deși nu am știut intrând în vorbă cu o utilizatoare a sistemului ce postase pe pagina lor de Facebook că are o echipă mare am aflat de la ea de grupurile Facebook, eu chinuindu-mă până atunci să trimit pe Facebook la persoane necunoscute mesaj pentru înscriere.Unele chiar au făcut cont.Între timp am început am început să comunic pe Facebook cu mai multe persoane care m-au adăugat în lista lor de prieteni pentru că au văzut postăril mele.Printre aceștia s-a adăugat și Ionuț Dumitru cu care m-am impritenit și am început să colaborăm în a scrie mesaje de promovare pentru a ne face echipă.Mai târziu el a descoperit maildirect.Un site bazat tot pe recomandare, dar diferit în care ești plătit să citești, să dai click și share pe Facebook unor mesaje promoționale trimise pe mail, dar accesibile și din contul tău.Inițial nu am vrut, dar a insistat altcineva și mi-am făcut cont, nu m-am înscris la Ionuț.În fine de aici am luat și primii bani.La scurt timp de aceasta descoperire am descoperit vivaSMS, i-am dat și lui Ionuț link, s-a înscris, dar la scurt timp am avut discuții lungi în care a încercat să îmi explice că nu va fi pe bune.Într-adevăr prea multe mesaje nu am primit și cei care au câștigat ceva cât de cât au facut-o prin bonusul de recomandare.

O nouă dezamăgire a fost maildirect care deși îmi dăduse bani prima dată a început să pună tot felul de condiții și au început să suspende conturi pe motiv de citire în "cascadă" a mailurilor, printre care și a lui Ionuț chiar înainte să primească a doua plată.Și eu am niște bani de luat, dar nu i-am primit deoarece mi s-a cerut o adeverință de venit și nu am dat.De curând cineva pe Facebook mi-a zis de altceva și anume de smartadlive. Am crezut că e ca vivasms la inceput, dar nu e.Cu Ionuț am vorbit despre asta, dar el îmi spune că nu se face nimic nici aici.Eu am fost și la o prezentare a lor și mi s-a părut ok.

De curând am aflat si de simplejobs.Tot pe facebook de la viespar am cunoscut-o pe Iulia Leteanu pe care am inscris-o în echipa mea de smartadlive și care s-a implicat entuziasmată la început, ba chiar și-a lua smartphone deși nu avea.Acum ea s-a înscris și la si simplejobs tot la mine, o platformă care seamănă mult cu viespar și care are în plus ceva poți scrie advertoriale plătite.Mi-am adus aminte de curând că am acest blog și pentru că Iulia nu avea blog, am lăsat-o să scrie la mine aici advertoriale și pentru că unele impuneau condiția ca acesta să fie mai vechi de 4 luni.Am vrut să văd dacă vor fi aprobate și au fost.Acum voi scrie și eu tot aici, dar fiecare ne vom semna pentru a ști cine ce a scris.Iată deci, câte s-au întâmplat de la un link.Mai ales că de curând am luat bani și de la viespar de curând iar Ionuț mi-a spus de altceva și deja am intrat acolo.Înca nu știu prea multe dar voi afla.Nu uitați,un simplu link poate schimba multe!


Later edit: advertorialele Iuliei a trebuit să le şterg deoarece nu îşi mai aveau rostul aici!

Niciun comentariu: